Spørgsmål

Hvad er Yousee More?

Vis første besked

80 Kommentarer

Har du gamle eller nye produkter ?

Jeg har et "gammelt" mobilabonnement som vistnok ikke dur, men da jeg både har tv og bredbånd også regner jeg med at de to kvalificerer mig.

Ja det troede jeg også men, efter kontakt med kundeservice blev jeg klogere.... det jeg har er grundpakken + 10 valgfri kanaler (dette er godkendt til yousee more). MEN mit bredbåndsprodukt 100/5 MB er et "udgået produkt" så derfor kan jeg ikke benytte mig af yousee more, det kræves fra yousee side at jeg skifter til et nyere produkt (som både koster mere og er langsommere ) i mine øjne giver det absolut ingen mening
Omdømme 7
Badge +7
Der kan fås en 100/20 til Kr. 299, så der gås ikke ned i hastighed.
Der kan fås en 100/20 til Kr. 299, så der gås ikke ned i hastighed.

Den koster så også 70 kr. mere.
Omdømme 7
Badge +7
Umuligt at vide da det ikke er skrevet hvad der betales for det der haves.
Det kan jeg godt fortælle dig. 100/5 koster normalt 229 kr.
Umuligt at vide da det ikke er skrevet hvad der betales for det der haves.
Prisen jeg giver lige nu er som Logan 988 skriver er 229,- som dog stiger 10 kr 1. januar. Så ja det er rigtig Radiomanden jeg skal betale 60-70 kr mere pr. måned for at få adgang til yousee more.
Omdømme 7
Badge +7
Haves der Mobil.? Det giver også adgang, såfremt det ikke er med forenings rabat, de produkter giver ikke adgang.
Omdømme 3
Badge +1
Yousee skal passe på med ikke at skyde sig selv i foden (og måske er det for sent), men det virker ærlig talt noget tumbet at de indfører SÅ mange begrænsninger - som deres egen kundeservice i øvrigt også har utroligt svært ved at finde rundt i - for gamle kunder, da tiltaget jo netop er et forsøg på at gøre noget godt for de gamle trofaste kunder.

Jeg håber da @Kasper og co. tager input videre herfra.
Omdømme 7
Badge +5
Haves der Mobil.? Det giver også adgang, såfremt det ikke er med forenings rabat, de produkter giver ikke adgang.

TV og internet i foreninger giver vidst heller ikke adgang
Haves der Mobil.? Det giver også adgang

Det samme gælder mobil. Man skal tegne nyt abonnement, til ny pris.
Omdømme 3
Badge +1
Uden at det skal undskylde noget, så tror jeg faktisk noget af problemet for Yousee relaterer sig til den sammenlægning af it-systemer som de gennemførte sidste år. De har stadig en arv af gamle abonnementer som de internt godt kunne tænke sig at få ryddet op i og der bliver Yousee More så brugt som en - måske mere eller mindre ufrivillig - løftestang.

Nej mobilen har jeg andet steds. Men de to produkter jeg har burde også give adgang til yousee more (grundpakken + 10 valgfri og bredbånd 100/5). Som Dammeren skriver alventer jeg også på et input fra @Kasper
Omdømme 7
Badge +5
Inde på facebook siger de, man skal skifte til nye produkter
Omdømme 7
Badge +7
Jeg og mange andre er udelukket, da alt er via forening, har dog Musik, og C More via hhv Mobil og Bredbånd, masser af Mobildata haves også efter en gratis opgradering for nogle måneder siden, så det er heller ikke nødvendigt, premiere haves også med Humaxen, resten af fordelene er der ikke brug for.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg vil gerne henvise til mit forrige svar i denne tråd her, hvor der er link til spørgsmål og svar.

I forhold til hvad der er adgangsgivende i forhold til YouSee More fordele, så har vi dette punkt under spørgsmål og svar:

Jeg har flere produkter fra YouSee, hvorfor er jeg ikke YouSee More kunde?

Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More. Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 og taste 2. Her kan du høre mere om, hvordan du får YouSee More.

Udrulningen af YouSee More er færdig 🙂
Omdømme 3
Badge +1

Udrulningen af YouSee More er færdig :)

@KasperJeg har stadig ikke adgang og har via kundesupport fået at vide at der kan gå endnu en uge, altså til på mandag i næste uge.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Dammeren

Jeg må korrigere den sidste del af mit svar. Udrulningen er rigtigt nok fortsat igang. Jeg beklager forvirringen! 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Hej, Hvad menes der med at Udrulningen er forsat i gang?

Jeg har købt en Sikkerhedspakke, men hvordan får man valgt at kunne vælge den til Yousee more, eller går det automatisk hvis jeg i det hele taget kan få det? da jeg har Mobil og Internet fra Yousee, men TV fra en forening...
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke Mobil og Bredbånd er med foreningsaftale, så er der adgang til 3 fordele.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Jorn-Hansen

Udrulningen er fortsat igang, forstået på den måde, at der løbende gives adgang til YouSee More. Det er en større og løbende proces.
Omdømme 3
Badge
Hej Jorn-Hansen

Udrulningen er fortsat igang, forstået på den måde, at der løbende gives adgang til YouSee More. Det er en større og løbende proces.

Hej Kasper.
Kommer YouSee More også til dsl? (tidligere TDC brugere)
mvh
Ole
Omdømme 5
Badge +7
Hej Jorn-Hansen

Hej Kasper.
Kommer YouSee More også til dsl? (tidligere TDC brugere)
mvh
Ole

Om man har DSL eller Coax betyder ikke noget. 🙂 Du kan få glæde af det uanset hvilken linje, du har.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har nu fået YouSee More i selvbetjeningen. Men tilmelding af ny fordel fejler. Har adgang til 3 fordele, hvoraf den ene (C More) er valgt på forhånd og 2 er ledige. Prøver så at vælge premierefilm som en ny fordel, men det fejler med fejlteksten "Internal server error", som vises i en rød bjælke nederst på skærmen. Har prøvet med både Edge-browseren og Internet Explorer, begge på en PC med Windows 10 version 1709.

Måske skyldes det selvbetjeningen, som stadig indeholder diverse fejl, mangler og særheder.
Omdømme 2
Badge
Hej MS-ERIK,

Helt samme problem hos os 😉
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.

Besvar