Spørgsmål

Hvad er Yousee More?

Vis første besked

80 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvem vil have en masse kanaler der aldrig ses, bland selv er da vejen frem, f.eks 10 bland selv er samme pris som Mellempakken, der kan vælges de dyreste eller de billigste prisen er den samme.
Omdømme 5
Badge +2
Hvem vil have en masse kanaler der aldrig ses, bland selv er da vejen frem, f.eks 10 bland selv er samme pris som Mellempakken, der kan vælges de dyreste eller de billigste prisen er den samme.

Jeg har fulde pakke, og jeg skulle have 20 bland selv kanaler hvis jeg skulle have de kanaler, jeg ser regelmæssigt. Prisforskellen mellem bland selv med 20 kanaler og den fulde pakke er lille, og da jeg har tre fjernsyn skulle jeg have tre bokse med dertil hørende øget elforbrug og besværlig betjening. Det bliver nej tak herfra til bland selv produkterne.
Omdømme 7
Badge +7
Boks behøves ikke, et kort er nok.
Omdømme 1
Badge

Jeg har fulde pakke, og jeg skulle have 20 bland selv kanaler hvis jeg skulle have de kanaler, jeg ser regelmæssigt. Prisforskellen mellem bland selv med 20 kanaler og den fulde pakke er lille, og da jeg har tre fjernsyn skulle jeg have tre bokse med dertil hørende øget elforbrug og besværlig betjening. Det bliver nej tak herfra til bland selv produkterne.

Det samme her.
Har 4 tv med fuldpakken.
Har en tvboks som koster 99.- måned fordi jeg er tvunget til min ejerforening, som består af 8 hustande.
Fordele får vi ikke ret meget af.
Jeg har haft Yousee i rigtigt mange år.
Så det med at belønne de loyale, er åbenbart ikke noget de bruger.
Kun flere kunder ind i folden.
Jeg har heller ikke adgang til yousee more da yousee vil have at jeg skifter min fuldpakke til bland selv for at få 5 fordele.
Dvs at jeg skulle købe 4 kort eller 4 bokse.
Jeg har bredbånd
4 mobiltelefoner
1 fastnettelefon
Fuldpakken
Desværre belønner YouSee ikke gamle loyale kunder.

Jeg har bredbånd og Bland-Selv kanaler og ville være berettiget til YouSee More, men mit bredbåndsabonnement er åbenbart for gammelt. Hvis jeg skal have YouSee More skal jeg skifte til den nye portefølje og betale kr. 70/md for det jeg har i dag. Jeg har så selv betalt en del af de services som YouSee More indeholder.

Øv YouSee
Badge
Hopper med på vognen af, skuffet, loyal Yousee kunde. Jeg har 4 telefoner (gammel portefølje), bredbånd (gammel portefølje) bland selv og 4 bokse, som det eneste produkt der kvalificerer. Skal jeg skifte det øvrige til den nye porteføljer, koster det mig 100 kr ekstra om måneden, så der er ikke mange fordele til mig. Det er bare ikke fair, tror snart jeg er nød til at skifte noget af det ud med en anden udbyder...
Omdømme 2
Igen tager Yousee røven på gode kunder. Jeg har nu betalt i over 30 år til det såkaldte firma. Pga vores forening har jeg betalt 99 kr for youseeboksen om måneden. Betaler 299 om måneder for internettet. Tilvalgt den store pakke, men er ikke fin nok til jeres More, trods egenbetaling med over 2000 ke i kvartalet. Talte med to naboer i dag, alle var vrede og jeres apartheid omkring tilbud. Nu går vi efter Waoo, der virker som et seriøst foretagende. Og det er ikke kun tre kunder I mister, men flere 100 bare her. Og er helt sikker på andre afdelinger følger med. Men Yousee vil bare trække på skuldrene og sige det er vores valg. Kundeservice har aldrig været jeres spidskompetence .
Omdømme 5
Badge +2
Kære uc
Hold nu op med at gøre jeres abonnementer stadig mere komplekse. Jeres stakkels supportere har allerede mere end svært ved at hitte rede i jeres fakturaer.
Omdømme 3
Dokument over yousee more.

https://kundeservice.yousee.dk/-/media/yousee/hjaelp-og-support/files/abonnement/vilkaar/ys-more/tillaegsvilkaar-for-yousee-more--september-2017.ashx?la=en
Omdømme 2
Badge
Jeg er mangeårig kunde hos Yousee og jeg har Fuldpakken i tv og desuden bredbånd 130/20.
Så burde være selvskreven til Youmore.....men næh nej og hvor det dog bare slet ikke overrasker mig. Yousee tvinger armen om på ryggen af en og vifter forude med en slikkepind og siger.....du må kun få slikkepinden, hvis du ændrer både dit tv-abonnement og bredbånd til et af de helt nye abonnementtyper!! Hvis du ikke ønsker slikkepinden, så må du gerne beholde de gamle abonnementer, dog kun så længe det er muligt.....Jeg tænker....sikke nogen røvhuller!
Omdømme 3
Badge +1
Jeg har fået at vide via Kundeservice at årsagen til jeg ikke kunne se noget endnu når jeg logger ind (har bredbånd 130 Mbit og TV grundpakke+20 kanaler) er at Yousee har valgt at fase udruldningen og jeg først vil få det i slutningen af oktober.

Er der andre der har modtaget lignende meldinger? @Kasper?
Jeg har fået at vide via Kundeservice at årsagen til jeg ikke kunne se noget endnu når jeg logger ind (har bredbånd 130 Mbit og TV grundpakke+20 kanaler) er at Yousee har valgt at fase udruldningen og jeg først vil få det i slutningen af oktober.

Jeg fik den samme besked, men om det er rigtigt ved jeg ikke.
Omdømme 2
Badge
Efter at have læst, hvad Dammeren og MikkelGunvald skrev, valgte jeg at ringe til kundeservice igen for at få en forklaring på, hvorfor man tilsyneladende får forskellige forklaringer derinde mht adgang til Youmore fordele.
Jeg fik i den forbindelse bekræftet ,at kunder med "gamle" abonnementer på f.eks tv og bredbånd, også får adgang til Youmore fordele, dog ikke lige nu, men nok indenfor nogle uger.
Omdømme 7
Badge +7

Jeg fik den samme besked, men om det er rigtigt ved jeg ikke.

Hej Dammeren

Det er rigtigt at vi ruller YouSee More ud over de kommende måneder.

Vi sender løbende mails ud til de af vores kunder, som vi har tilladelse til at kontakte, når YouSee More er aktiveret på abonnementet og fordele kan tilvælges. Det vil også kunne ses i menuen til venstre på Mit YouSee.

Det er ikke alle produkter som er adgangsgivende i forhold til YouSee More, og vi anbefaler derfor at kontakte vores kundeservice for at høre nærmere om du kan få YouSee More.

Her har vi lavet en lille FAQ med spørgsmål og svar omkring YouSee More.
Jeg undrer mig virkelig over, at man ikke som medlem af en antenneforening (hvor jeg har Yousee fuldpakke) kan kvalificere til YouseeMore. Er vi så meget dårligere kunder?????. Jeg har både Yousee TV og Yousee bredbånd (gennem antenneforening). Jeg vil også bemærke at jeres kundeservice ikke altid har styr på det. Jeg blev lovet adgang til Yousee Musik, da jeg ville have 2 Youseeprodukter(= adgang til Youseemore) .Det var da jeg overvejede om jeg skulle have bredbånd gennem Yousee eller ej. Det får jeg nu åbenbart ikke. Det er dårlig service og jeg vil nu overveje om jeg skal opsige mit Yousee Bredbånd og få en anden løsning (anden operatør el. fiber) Og så må jeg jo betale for et Spotifyabonnement, så jeg kan streame musik (når jeg nu ikke kan få adgang til Youseemusik. Jeg er formentlig ikke den eneste der er i klemme på det her (og en skuffet kunde.) I bør kigge på det meget hurtigt. Som man kan læse bl.a i JP er meningen med YouseeMore bl.a at dæmme op for kundeflugten fra Yousee ved at tilbyde gode, loyale kunder ekstra fordele. Sådan virker det ikke i praksis!!!
Dagens pressemeddelelse: http://www.mynewsdesk.com/dk/yousee/pressreleases/ny-brand-position-skal-saette-rammerne-for-kundernes-digitale-liv-2247102

Fokus på de eksisterende kunder
Den nye brand position handler også om at gøre noget særligt for de nuværende kunder, som får unikke oplevelser, digitale fordele og eksklusivt indhold.

Et konkret eksempel på dette er YouSee More, som vi lancerede for kort tid siden. Her får vores kunder et fleksibelt fordelsunivers, hvor de kan vælge de digitale fordele, der passer dem bedst, På den måde giver vi vores mest loyale kunder fleksible løsninger, der støtter op om deres digitale liv,” siger Carsten Elmose og fortsætter:

Kan nogen fra Yousee uddybe dette? Eksisterende kunder skal vælge nye abonnementer for at komme i betragtning. Nyt abonnement er det samme som at være ny kunde...
Jeg har fået at vide jeg ville få adgang til Yousee More, men har intet hørt efterfølgende. Det virker udelukkende som et marketing stunt for nogle få kunder.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke du er foreningskunde, så haves der adgang hvis kravene er opfyldt.
Det er jeg.. ? ?
Omdømme 7
Badge +7
Så er der fordele af det, så kan der ikke fås de andre.
Omdømme 3
Badge +1
Jeg er ikke foreningskunde og har stadig ikke adgang. Har både bredbånd, tv og telefoni. Men @Kasper skrev jo også "over de kommende måneder". Er vi sikre på det er rullet helt ud?
Omdømme 3
Badge +1
Jeg har nu fået at vide at jeg vil få det i slutningen af november.
Jeg har nu fået at vide at jeg vil få det i slutningen af november.

Har du gamle eller nye produkter ?
Jeg har fået at vide at yousee more ikke er en mulighed for mig da mine produkter er gamle
Omdømme 3
Badge +1

Har du gamle eller nye produkter ?

Jeg har et "gammelt" mobilabonnement som vistnok ikke dur, men da jeg både har tv og bredbånd også regner jeg med at de to kvalificerer mig.

Besvar