Hvad er det her for noget rod??

• Bruger
  • 15 kommentarer
Er jeg den eneste som ikke har YouSee Play (Musik) efter man er blevet opgraderet fra en 100MB til en 300MB? 

Jeg har hele tiden betalt 399,- for en 100MB forbindelse, og blevet ved med at betale da jeg fik at vide at min linie automatisk ville blive opgraderet til 300MB når den kom til mit område. 

Nu har jeg 300MB men jeg kan ikke høre alt min musik mere? 

Hvad går det lige ud på ? Jeg betaler det samme som jeg altid har gjort, men nu må jeg ikke høre jeres musik mere? 

Det er jo en forringelse af min nuværende pakke jeg havde. 

Hvordan får jeg min musik igen? 

Pft.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Morphy skrev:
Er jeg den eneste som ikke har YouSee Play (Musik) efter man er blevet opgraderet fra en 100MB til en 300MB? 

Jeg har hele tiden betalt 399,- for en 100MB forbindelse, og blevet ved med at betale da jeg fik at vide at min linie automatisk ville blive opgraderet til 300MB når den kom til mit område. 

Nu har jeg 300MB men jeg kan ikke høre alt min musik mere? 

Hvad går det lige ud på ? Jeg betaler det samme som jeg altid har gjort, men nu må jeg ikke høre jeres musik mere? 

Det er jo en forringelse af min nuværende pakke jeg havde. 

Hvordan får jeg min musik igen? 

Pft.

YouSee arbejder vist henimod en situation, hvor kun mobilkunder har adgang til musik. Når fx gamle bredbåndsabonnenter skifter til et nyt produkt, mister de musikken, men må nøjes med sådanne sager som Film og Serier og C More.

Hvis du ikke som tv-kunde med mindst Mellempakken eller Bland Selv-pakke eller som Plus-kunde har Start forfra og Tv-arkiv, har du vist også mistet disse muligheder ved at få 300 Mbit.

Tal med kunderservice om dine muligheder.

Det må være en fejl. De må ikke fjerne musikken, når de laver en automatisk opgradering. Det er derfor, de laver alle deres fiduser, så de får folk til selv at ændre deres abonnement.
Tak for info :)

Ringer til dem i morgen .
Fik du noget ud af at ringe ?...

Ja jeg fik min musik tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$