Spørgsmål

Homebox wifi tillader ikke yousee tv på tablets

Har "TDC" homebox , og dette wifi påstår jeg er i udlandet, når jeg forsøger
at tilgå tjenesten Yousee TV uanset om jeg prøver på telefon, PC eller ipad.
Tjenesten har fungeret fint indtil nu. Jeg er i sommerhus i Vestjylland og ikke
i udlandet .. hvad er der sket?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du noget VPN slået til? (den fejl laver jeg selv af og til)
VPN - her mener du på ex telefonen ik?.. det har aldrig betydet noget før.
Jeg har fundet ud af, at min homebox kører på en udenlandsk forbindelse.
så jeg mangler at finde ud af, hvordan jeg får den til at køre på dansk forbindelse igen.
må være nogle lejere af huset, der har pillet ved systemet.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, hvis du har VPN forbundet til udlandet, tror Yousee du er i udlandet. Du kan checke din nuværende adresse på nettet på f.eks. https://www.whatismyip.com/
Hej
Det kan jeg vist ikke helt finde ud af . Trykker jeg på dit link kommer adresse frem på et nær område
I dk .. Hvordan fjernes VPN på Home boksen ?
Omdømme 7
Badge +7
Så har du en dansk adresse. Hvis ikke du selv har startet noget VPN, bruger du det ikke. Du skal måske ringe til Yousee i morgen på 70 70 40 40. Det lyder lidt som et problem på deres side.
Hej slangefar.
tak for hjælpen :-).. nu har jeg googlet i rigtig mange timer, og er lige nået frem til noget der ligner en løsning. For 2 år siden havde en anden kunde samme problem. En yousee ansat opdagede at én af deres servere var nede og efter den kørte igen - var problemet løst. Jeg har bare ringet 3 gange til yousee medarbejdere hen over julen og desværre indtil nu ikke stødt på en kompetent medarbejder, der kunne hjælpe mig... Jeg prøver igen i morgen og håber på at en anden medarbejder er bedre uddannet til at hjælpe...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)