Hmm ikke tilfreds

Jeg har flittigt brugt serier i arkiv, tv i arkiv og nu er alt jeg havde markeret på min side forsvundet og der er ikke noget der hedder serier i arkiv længere. Hvem bestemmer i øvrigt hvilke serie der er populære, for dem jeg vil findes der ikke.
DET ER EN OMMER

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Bowling skrev:
Jeg har flittigt brugt serier i arkiv, tv i arkiv og nu er alt jeg havde markeret på min side forsvundet og der er ikke noget der hedder serier i arkiv længere. Hvem bestemmer i øvrigt hvilke serie der er populære, for dem jeg vil findes der ikke.
DET ER EN OMMER

Jeg har da serier i arkiv. Hvilken platform bruger du?

Platform ? Har en iPad og har også haft det for ikke lang tid siden, men nu er det væk
Omdømme 3

Badge +3
Med platform mener jeg om det er iOS, Androie eller Windows.

Du skriver du har en iPad - det har jeg også og jeg har arkiv med serier. Det burde du også ha'. Prøv at slette din YouSee app og geninstallere den.

Har jeg prøvet flere gange, har prøvet en af mine drenges iPad også og det er det samme. Kun live tv og populære serie og børneserier.
Og lige tjekket app, det er version 4.5.5
Omdømme 3

Badge +3
Samme version som hos mig.

Når appen står på TV (ude til venstre) er der næsten øverst i skærmen en grøn bjælke, hvor der står:

Genrer i arkiv      Live tv     Populært i arkiv     Nyheder i arkiv     Serier i arkiv     TV kanaler i arkiv

Står kun live tv ved mig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P