Heos og Yousee Play - part 2

• Udforsker
  • 14 kommentarer
Hej igen,

Fandt en tidligere tråd - hvori det fremgik at TDC pr. 31-5-2016 ikke havde planer på "kort" sigt om at inkludere Heos systemet fra Denon i supporterede systemer, som indtil nu kun er Sonos af denne slags.

Ville herefter høre nu 3 måneder senere om der er noget nyt omkring dette, og håber naturligvis på at Yousee er ved at være klar til mere end blot Sonos.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Erik

26 Kommentarer

Jeg besøgte en HIFI klubben butik, hvor en ekspedient mente at Yousee musik aldrig kommer til at kan bruges i et HEOS system. 

Det forlød at det skyldes en aftale som SONOS har lavet med YOUSEE. YOUSEE skulle kun tillade brug i SONOS systemer mod at YOUSEE medarbejdere får rabat på SONOS anlæg.  

Jeg håber selvfølgelig at det ikke passer og at Yousee åbner op for at HEOS også kan spille musik fra YOUSEE musik appen.

Jeg venter utålmodigt. 

Hej igen - håber godt nok ikke det er korrekt information, men må indrømme det virker besynderligt at man hos YOUSEE udelukkende supportere Sonos og ikke andre på streaming.

- Nogen der ved mere ?
Det er godt nok trist at læse, at Yousee ikke er bedre.

Det er helt til grin......suk.....
Sportsfan skrev:

Det er godt nok trist at læse, at Yousee ikke er bedre.

Det er helt til grin......suk.....

Fuldstændig enig med sportsfan, men yousee musik bliver og har nok ikke være tiltænkt som en markeds-førende streaming tjeneste.

Yousee, vil i være sød og kigge på Denon Heos app som en mulig afspilningspaltform???

På forhånd tak
Omdømme 5
Badge +7
Hej Lund-Holmstrup

Vi ser og orienterer os løbende omkring diverse platforme, men mere konkret i forhold til HEOS understøttelse kan vi desværre ikke være.
Hej Kasper fra Yousee,

Tak for din responds, selvom at det hverken betyder op eller ned i forhold til adspurgte.
Men igen, havde nok heller ikke forventet en bedre svar fra Yousee.

Skriv endelig når jeres orientering bliver til decideret handling :D
Jeg savner som andre ligeledes youSee i HEOS. Ventetiden må snart være ovre.
Håber det snart bliver muligt.
Jeg efterlyser også en integration fra yousee til Heos. Forstår ikke at TDC/Yousee vælger kun at låse sig fast på Sonos.
Samme situation her !
håber også på at Yousee snart kommer på HEOS !
Samme situation her !
håber også på at yousee snart kommer på HEOS !
Hej yousee

Som i nok kan se og høre er der en kundegruppe der har jered produkt som af mærkelige grunde ikke kan/ må streame youseemusik på vores heos apparter. Er det seriøst noget i ikke har tænkt jer at gøre noger ved?
Vh
Jim
Omdømme 4
Badge +6
Hej

Jeg vil ikke udelukke, at det kan komme på tale på et tidspunkt, men vi må vente og se. Lige nu er det ikke på tegnebrættet.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg tænker der er mangemange tusinde Denon Heos brugere, så det virker underligt at YouSee ikke vil gøre noget ved det, det er da hamrende irreterende at man er nød til at have et Spotify, Deezer eller Tidal abonnent for at kunne bruge sit anlæg, når nu man ikke kan vælge YouSee Musik fra på sit mobil abonnent.
SÅ burde i gøre så man kunne vælge YouSee Musik fra så man ikke skal betale dobbelt for sit musik.
Jeg kan kun være enige med alle de ovenstående indlæg. Hvornår er YouSee ude af den eksklusiv aftale med Sonos som åbenbart gør at man ikke kan tilbyde kunderne en bred vifte af løsninger?
Omdømme 4
Badge +6
Hej JMartin

Det handler ikke om en eksklusiv aftale, men vi har, som det er nu, fokus på de platforme, som vi i forvejen er ude på og på at gøre dem skarpe. Yderligere leveres mange nyere platforme med bluetooth eller anden form for WiFi-connection, som kan bruges som alternativ, hvilket også er medvirkende til, at vi har det fokus.

Vi holder selvfølgelig øje med, hvad der sker på markedet, men lige nu er der ikke noget på tegnebrættet på det her område.

Hej Stefan, jeg har læst de forskellige "anmodninger" om I ikke kan få fingeren ud (undskyld udtrykket) og få det ordnet så at alle os der har Heos, kan afspille jeres ellers udmærkede musik app. på vores Heos.😊( jeg ved godt at man kan bruge bluetooth, det er bare ikke optimalt)
Det svar du kommer med er ; at der ikke lige nu er noget på tegnebrættet. Du må da vide om der på et tidspunkt kommer noget på det tegnebræt eller hvad ???
Kom nu med svar der kan bruges til noget.
Hej alle sammen Jeg har også heos højttaler. Men som alt andet er YouSee ikke til for sine kunder, YouSee eksisterer kun for at få nye kunder men ikke tilfredsstille gode gamle kunder
Hej Yousee.
Jeg er lige skiftet over til jer for at have streamingtjeneste med musik. Da jeg taler med jeres sælger nævner jeg at jeg netop ønsker tjenesten til at høre musik på mit HEOS anlæg... Jeg håber virkelig derfor at I siden I svarede i denne tråd for 2 måneder siden har indgået samarbejde med HEOS, da jeg ellers føler mig temmelig bondefanget!
Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, men der kan da siges at den platform ikke understøttes.
Venter på svar, skrevet d.23 februar.
Omdømme 4
Badge +6
mf1968 skrev:

Venter på svar, skrevet d.23 februar.

Hej mf1968

Som jeg skrev, er der ikke nogen planer om det, som det ser ud lige nu.

Hej Yousee
Mon ikke det var på tide at få fixet understøttelsen af HEOS, det kunne være det kunne holde på nogen af de kunder, der ligesom jeg overvejer at søge ny udbyder,
Badge
Hvorfor er det så svært for Yousee at understøtte Heos. Jeg overvejer kraftigt at flytte, da der er ikke er så mange grunde til at blive. Understøttelsen af HEOS, kunne få mig til at blive.
Er det Heos eller Yousee der er problemet ???
Eller har i en aftale med Sonos, om ikke at tage andre ind :@
Hvorfor kommer i aldrig med et ordenligt svar.
Omdømme 4
Badge +6
Hej Carlo

Jeg ved ikke, om du så mit svar længere oppe, men ellers får du det her.

Det handler ikke om en eksklusiv aftale, men vi har, som det er nu, fokus på de platforme, som vi i forvejen er ude på og på at gøre dem skarpe. Yderligere leveres mange nyere platforme med bluetooth eller anden form for WiFi-connection, som kan bruges som alternativ, hvilket også er medvirkende til, at vi har det fokus.

Vi holder selvfølgelig øje med, hvad der sker på markedet, men lige nu er der ikke noget på tegnebrættet på det her område.

Stadig ikke fremskridt Yousee? Vil godt snart se noget action her, så vi kan få maksimalt glæde af jeres ellers gode musikapp.

Vil gerne have alt samlet hos jer; men overvejer at flytte mobilselskab, så jeg kan få Tidal eller Deezer incl. og benytte HEOS.

Status?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P