Svar

Hente al min musik yousee play offline ?

• mbm
  • Bruger
  • 18 kommentarer
Hvordan henter jeg min musik ned på mobilen til brug i offline mode?

Den henter kun de sange ned som jeg afspiller når jeg er online, så bliver den lille downpil grøn og de kan nu afspilles i offline.

Men ville gerne have at alt min musik hentes ned uden jeg behøver at afspille det først,

og det nye musik jeg finder og tilføjer til min musik.

Kan ikke finde den indstilling der skulle gøre det.. Den offline indstilling er der ikke.

Benytter android

icon

Bedste svar af mbm 5 august 2015, 11:59

Den knap kender jeg desværre ikke.:@

Hvorfor F.... kunne der ikke bare være en indstillings-faneblad???!!!

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Jeg kan se at du ikke har fået svar endnu, så jeg byder lige ind her! 

Det skulle denne guide gerne kunne hjælpe med! :D

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_mobil/vejledninger_til_yousee_play_musik/vejledning_til_android_-_yousee_play_musik.aspx#YouSee Musik indstillinger

/Kasper 

• som skrevet kan jeg ikke finde de indstillingsmuligheder :catmad:

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

mbm skrev:
    som skrevet kan jeg ikke finde de indstillingsmuligheder :catmad:

Har du kigget på denne vejledning:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_mobil/yousee_play_musik_paa_ferien.aspx

kan ikke finde indstilling i appen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

mbm skrev:

kan ikke finde indstilling i appen

Hej 
  • 

Du skal holde den knap inde, som normalt giver flere valgmuligheder på din Android enhed. Så vil du få indstillinger frem når du står på forsiden i app'en :D

• Den knap kender jeg desværre ikke.:@

Hvorfor F.... kunne der ikke bare være en indstillings-faneblad???!!!

løsningen er ikke fundet

Hej mbm

Jeg ved ikke, om du har fundet løsning, men jeg fandt din tråd, da jeg havde samme problem.

Jeg prøvede mig lidt frem, og fandt det: Du skal holde Back/Tilbage knappen nede (typisk nederst til højre), så dukker "Indstillinger" op som menulinje i bunden. Uden at holde op med at trykke, fører du fingeren op derpå og voila: Adgang til indstillinger :-)

Hvis jeg vil høre offline, er jeg typisk ikke på wi-fi el. 3G. Kan så ikke åbne app-en, da den beder om adgangskode/login. Hvordan takles det?

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)