HBO på boksen | YouSee Community
Spørgsmål

HBO på boksen

Jeg har netop tilvalgt HBO Nordic i min bland selv pakke via tv-boksen. Nu er de fravalgte kanaler væk, boksen er genstartet og det hele - men jeg kan ikke finde HBO nogle steder? Hverken når jeg logger ind på YouSee TV via min computer eller på tv-boksen. Hvad skal jeg gøre?

Og er det rigtigt forstået, at HBO ikke koster yderligere end de 5 point som de "koster" i min bland selv pakke? Jeg skal altså ikke betale 99,- om måneden, som et abb. koster på HBOs hjemmeside?

7 Kommentarer

For tredje gang - jeg er udemærket klar over hvor det BURDE være. Men det er det ikke! Jeg kontakter bare Kundeservice i morgen...

Omdømme 7
Badge +7
En Humax boks.? Menu/kanaler der ligger alle Streaming tjenester.
Ja, det har jeg kunne læse mig frem til - men HBO ligger ikke derinde. Jeg kan kun se Netflix, Lejefilm Blockbuster og Paramount +. Jeg kan dog finde HBO Nordic inde i min kanalliste, hvor den automatisk står på "Legacies". Hvis jeg trykker på HBO Nordic tegnet, sker der intet. Hvis jeg trykker afspil af serien "Legacies", så skriver Humax boksen "Der skete en fejl (3032) Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold", selvom jeg har fået en mail fra YouSee om, at det er gået igennem. HBO står også som valgt under bland selv.
Omdømme 7
Badge +7
Det er fjollet lavet, nogle tjenester ligger under hvad der ret dumt er kaldt for hurtig adgang, resten ligger helt omme bagved kanalerne.
Jeg er helt med på placeringen og alt det - men HBO ligger der sgu ikke... Hverken under hurtig adgang eller alle kanaler.
Omdømme 7
Badge +7
Her er det fra App, men placering er den samme.

Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke noget der kan gøres selv hvis en rettighed mangler, så skal der kontaktes Teknisk support.

Besvar