hbo og cmore mangler indhold

• Udforsker
  • 42 kommentarer
hej

er andre der har prøve om de kan leje en serie på ens yousee boks men de ikke er der når man kom ind til season 1 er mappe tomt og den fejl  kom op

" der er opstået en fejl i lejefilm "

hos mig har jeg opdage det på disse serie

12 monkeys

alice

carnivale

Dominion

6 Kommentarer

Hej Kim.

Ja, det har jeg prøvet. Så vidt jeg husker, ventede jeg 10-15 minutter og prøvede igen; og så var det hele der igen. Ellers prøv at slukke for boksen, evt. på bagsiden af den - vent et par minutter og tænd igen.

hej

jeg har lige prøve det men det ser ikke ud til og kan for det til og virke så er der kun en Gendan fabriksindstillinger og ser om det måske hjælp

+6

Gendan fabriksindstillinger  virke heller ikke det ser ud som om yousee har problem med deres serie har lige ring ind og det har de og de kan ikke find ud af hvor fejl er eller hvornnår den bliv fix/lave

Ja over en mdr. har det været hos mig... har adgang til måske 30-40% af indhold

Har fået ombyttet boks, fået nyt kort, haft teknikere ude... ringet maaaaaaaaange gange til support, men ingen kan opdatere mig vedr. status.

tilmed får jeg afvide at det kun er hos mig problem er... hvilket lyder meget mærkligt set i lyset ovenstående og kan nu  forstå at det heller ikke er korrekt! :womanfrustrated:

Fejlmeldingen skulle være røget videre til udviklerne, men dem har support ingen mulighed for at ringe til??!!:womansurprised:

-så hvem ved egentlig hvad i denne sag

har lige haft fat i yousee supoort igen de kan ikke løs det nu bliv der sad en teknik på

der er ikke andre ind og bliv ved med og gøre dem opmærksom på problem til de for det løs jeg ring gerne ind hver dag flere gang for at for det til og virke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)