Svar

HBO Nordic på fjensynet.

• Deltager
  • 7 kommentarer
Ny yousee kunde, og jeg prøver at få HBO på smart-tv'et men jeg har ingen ideer til hvordan jeg gør det.

Appen på fjernsynet kræver at man logger på dk.hbonordic.com og indtaster en 6 cifret kode, men jeg har aldrig fået loginoplysningerne til det site.

At se film og serier på sin computer virker så 2010 agtigt.

icon

Bedste svar af Vilhelm 4 januar 2016, 01:29

Velkommen til YouSee Forum, Moyet.

Hvis du har tegnet abonnement på HBO Nordic hos YouSee Kundeservice, kan du ikke bruge HBO-appen i dit tv.  HBO-indholdet kan fra computer tilgås på siden film.yousee.dk og fra håndholdte enheder via appenYouSee Tv & Film.

Har du en YouSee Boks, kan du finde HBO-indholdet der.

Fra håndholdte enheder kan du trådløst caste tv- og film-indhold til stor skærm vha. Airplay
til Apple TV eller via Google Chromecast.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Velkommen til YouSee Forum, Moyet.

Hvis du har tegnet abonnement på HBO Nordic hos YouSee Kundeservice, kan du ikke bruge HBO-appen i dit tv.  HBO-indholdet kan fra computer tilgås på siden film.yousee.dk og fra håndholdte enheder via appenYouSee Tv & Film.

Har du en YouSee Boks, kan du finde HBO-indholdet der.

Fra håndholdte enheder kan du trådløst caste tv- og film-indhold til stor skærm vha. Airplay
til Apple TV eller via Google Chromecast.

Tak for svaret. Jeg fandt indholdet i yousee appen på fjernsynet. (nyere Samsung) og prøvede at se noget HBO men fik bare en en loading-ikon i et minuts tid før der kom en fejlbesked. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Moyet skrev:
Tak for svaret. Jeg fandt indholdet i yousee appen på fjernsynet. (nyere Samsung) og prøvede at se noget HBO men fik bare en en loading-ikon i et minuts tid før der kom en fejlbesked. 

Hvilket år er dit TV fra? Jeg har et Samsung fra 2014 og har lige prøvet appen fra YouSee. Fandt film fra HBO og afspillingen gik igang med det samme. Hvad stod der i fejlmeddelelsen? Går ud fra, at du var logget ind med dit YouSee log ind.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

hboMoyet skrev:

Moyet, i dit første indlæg skriver du om at logge indl på siden dk.hbonordic.com. Det er en HBO-side, som kun har relevans, hvis du har tegnet abonnementet direkte hos HBO.

Men nu har du åbenbart fundet en YouSee-app i dit tv? Hvis dette er tilfældet, skal du logge ind med dit YouSee Login.

Det virker nu. Der var åbenbart knuder på nettet sidst jeg prøvede. Tak for hjælpen.

Hej Moyet - Jeg har selv det samme problem. Vil også gerne kunne se det på mit SmartTv fra Samsung, men ligesom dig kan jeg heller ikke tilgå det - Og gider heller ikke nøjes med at se det på PCen :-) Jeg får opfattelsen fra Yousee af at man ikke kan se det via. TV, men syntes det ser ud som om du har funder en løsning alligevel ? Via. en app eller hvordan ?

Vh Kamilla

I yousee-appen kan jeg når jeg er logget ind, vælge et menupunkt, med den grønne knap på fjernbetjeningen, som giver adgang til C-More og HBO.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)