HBO Nordic navigation

Hvem har dog programmeret HB-oldnordisk menuen?

Det er det mest umulige og talentløse nogensinde.

Man kunne måske forstå at det fungerede på den måde, hvis altså ikke Netflix eksisterede.

Viaplays menu var tungt at danse med, men det var trods alt bedre.

Der er over 150 serier. Fantastisk udvalg, og de fleste er faktisk gode.

Men man skal klikke og klikke og klikke.... for at komme frem til dem. SØGEFUNKTION anyone?

Har I hørt om GENRER? 

Det mest morsomme er, at man kan vælge noget som favorit - men så er det EPISODEN man vælger!

Kunne man ikke bruge to minutter på at forestille sig hvad en bruger kunne tænke sig?

Når man så begynder at se en episode. Fint. Nå ja, underteksterne kan slås fra. MEN UNDERTEKSTER SKAL SLÅS FRA - HVER GANG; HVER EVIG ENESTE GANG! Hallo, er der nogen hjemme?

Se næste episode? God ide. Klik. Undertekster ændret til dansk. For hvis jeg så episode 7 uden undertekster, så vil jeg selvfølgelig se episode 8 med? Øh, nej tak!

HVOR er indstillingerne så jeg ikke skal pause, klikke, klikke, klikke, og så få lov til at se min serie?

Gå ind på Din Side, så kan man se de sidst sete episoder. Ja, det bruger jeg. Den nemmeste måde at få lov til at se det jeg gerne vil er at klikke på sit sete episode, og derefter spole igennem den! Så foreslår maskinen at se næste episode (altså når jeg har spolet til ende).

Har man ikke i TDC/Yousee råd til at hyre en konsulent, der kunne foreslå at NÆSTE EPISODE ville være en god ide i forhold til sidst sete? Vi snakker altså ikke Nobelpriser, bare almindelig sund fornuft.

(og ja, jeg skal stadigvæk pause og slå undertekster fra -  det tager lidt af nydelsen).

Min kone har givet op: hun skriver troligt ned på papir, hvilken episode hun er kommet til.

Det her er Yousee, førende indenfor elektronisk kommunikation??

Har jeg nævnt "Mere som denne"-fanen? Super god ide. Imidlertid tager den bare de første serier fra listen (det er dem med tal i titlen). Ak ja. Det er jo lidt det samme, de er jo også tv-serier...

Jeg valgte Yousee fordi jeg kunne spare 10kr/måned samt at tænde for den for den gamle PS3, men jeg ved ikke, om det er det værd...

Den frustrerede

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8