Spørgsmål

har ik adgang til serier

'Hej vil lige hører om om jeg ik skulle have adgang til serier, har en 80/5 hastighed og fuldpakke tv + tlf, men kan ik få adgang, hvis ik hvad skal jeg så have på forhånd tak

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvornår er dit Bredbånd abonement oprettet.? Adgang til Film og serier gælder på abonnementer på min. 25 Mbit bestilt efter 26/6-16
det em 3 år siden
Omdømme 7
Badge +6
Det giver som jeg har skrevet ikke adgang, så du skal ændre det.
Omdømme 7
Badge +4
Husk du mister Musik Play, hvor du ikke har Yousee mobil

Der er faktisk abonnbementer tegnet efter august 2014, som har Cmore og film og serier
Omdømme 7
Badge +6
gælder på abonnementer på min. 25 Mbit bestilt efter 26/6-16.

Det er en sætning kopieret fra bredbånd siden.
Omdømme 7
Badge +4
De ændrer dtoen jævnligt, men det var ikke 2014 men 2015

http://www.recordere.dk/2015/08/yousee-bredbaandskunder-faar-cmore-og-3-mdr-hbo/
Jeg har samme problem . Tilgengæld har jeg haft cmore for ca. 11 mdr siden . Yousee har oplyst det en teknisk fejl ?? På min mail . Jeg har ikke ændret i mit abonnement mit er mindst 7 år gammelt . Andet end et tilvalg på leje af boks selvfølgelig da mit tv ikke er et smart tv.

Jeg opgav kampen for ca. 3 mdr siden . Der sendte de nogle gratis film koder og lidt tilbagebetaling .

Jeg har 80/5

Hvad skal der til for at mit virker :?
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der haves en af de aktuelle Bredbånds forbindelser, så er der ikke adgang til film og serier.
C More kan dog tilkøbes seperat. Ligeledes kan der tilkøbes abonement til HBO.
Tak Så bland selv bredbånd er ikke godt nok - hvad vil du anbefale jeg vælger af yousees abonnementer ?
Omdømme 7
Badge +6
Det kommer an på dit behov, som jeg tidligere skrev, så giver alle aktuelle abonementer på minimum 25 Mbits adgang.
Tak for din hjælp jeg ændrer det og krydser fingre for det virker bagefter :D
Omdømme 7
Badge +4
FedeDorit2670 skrev:

Tak for din hjælp jeg ændrer det og krydser fingre for det virker bagefter :D

Men husk du mister musik
Tak Mich - det har jeg via mit telmore abb. Fuldstædig samme musik portal så det går :)
Omdømme 5
Badge +5
Hej johnnyrene

Fandt du en løsning eller det svar du skulle bruge? :)

Meld gerne tilbage eller markér givet kommentarer i tråden her, som førte til løsning/afklaring via knappen "Bedste svar" :)

Når en tråd markeres som løsning, så er det lettere for andre brugere at spotte den :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)