Spørgsmål

Hakkende fodboldkamp

I går aftes (tirsdag 3/4-18) oplevede jeg flere gange at billedet frøs og der var gange hvor det hakkede.

Havde i problemer i med signalet fra kampen eller ?

Lidt træls når man siger 5-6 og ser en kamp og så billedet fryser nogle gange....

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg har fundet et link frem til dig, hvor du kan læse lidt om, hvad der kan være med til at give et dårligt signal.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/daarligt-signal

Hjælper det dig ikke, sidder vores support klar til at hjælpe, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Hej igen

Nej. Jeg har haft en yousee mand ude. Der er fint signal. Kører med en 500/500 internet.

Derfor kan jeg ikke forstå det hakkede. Og det er svært at se om det er transmissionen der er problemet eller yousee. Men har forhørt mig omkring og det var ikke transmissionen. Derfor kan det kun være hos yousee.
Omdømme 7
Badge +4
Det er et problem der har eksisteret lige siden Yousee opgraderede og problemet er landsdækkende. Du er bestemt ikke den første der klager over det her i forummet, for det har størstedelen af forummets brugere også gjort med at de enten oplever at billedet hakker eller der er pixeleringer.

Men prøve på at finde en løsning på det med Yousee kan du lige så godt opgive, for det er Yousee selv der skal krybe til korset og blankt erkende at det er dem selv der har skabt de her problemer der er med TV signalerne og det har de bestemt ikke den store lyst til, fordi den form for selverkendelse vil ende med at koste Yousee en regning der løber op i flere millioner for investeringer i helt nyt og langt bedre udstyr.

Grunden til det skal nemlig findes i Yousee's eget udstyr, der åbenbart er forældet og derfor ikke rigtig er gearet til de tekniske ændringer som de selv har foretaget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)