Svar

Game Of Thrones, alle sæsoner?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 243 kommentarer
Jeg fandt uf, at jeg via Cmore (tror jeg det var), kunne se Game Of Thrones, som jeg aldrig har fået set. til min store skuffelse fandt jeg kun et enkelt afsnit, muligvis det nyeste i sæson 6 (tror), øv :( 

Hvorfor kan man ikke se alle sæsoner af serier via Yousee's film og serie univers?

icon

Bedste svar af joern 30 april 2016, 15:36

Alle 6 sæsoner er der. Gå ind i SØG og skriv GAME, så kan du rulle ned til Game Of Thrones. Gå ind på den og du vil kunne se alle sæsoner. :D

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:
Jeg fandt uf, at jeg via Cmore (tror jeg det var), kunne se Game Of Thrones, som jeg aldrig har fået set. til min store skuffelse fandt jeg kun et enkelt afsnit, muligvis det nyeste i sæson 6 (tror), øv :( 

Hvorfor kan man ikke se alle sæsoner af serier via Yousee's film og serie univers?

Det er godt du skriver tror, det er nemlig HBO Nordic.;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Alle 6 sæsoner er der. Gå ind i SØG og skriv GAME, så kan du rulle ned til Game Of Thrones. Gå ind på den og du vil kunne se alle sæsoner. :D

Omdømme 2

Badge
Jubii tak Joern ... du har lige reddet min weekend :) Irriterende jeg ikke selv kunne finde det hehe.

Omdømme 2

Badge
Hey Joern,

Jeg må tilstå, at jeg faktisk ikke har fået set GOT endnu. Men her i aften har jeg fulgt dit tip med at søge efter serien, da jeg havde en serie fri aften, hvorfor så ikke med GOT :)

Men til min store skuffelse, har jeg kun adgang til at se nyeste fire afsnit sæson 6 :( Og her kan jeg se, at GOT er placeret under Cmore, ikke HBO. Faktisk er jeg i tvivl om jeg har noget materiale fra HBO, eftersom jeg kun kan finde Cmore under "pakker" i Yousee app'en?

Har du eventuelt nogle gode ideer til hvordan man kommer frem til alle GOT afsnit, hvis de altså findes?

Du skal tilkøbe HBO hos YouSee.

Koster 68 kr om måneden.

Der ligger alle afsnit i HD kvalitet.

Omdømme 2

Badge
Tak for svaret panic007,

Hmm.. og øv da :(

Jeg troede egentlig jeg var lidt bedre stillet, nu hvor jeg opsage mit gamle abonnement (m. Yousee musik), og i stedet fik film og serier. 

Jeg forstår heller ikke, hvorfor jeg kan finde GOT under Cmore (pakker menuen i YS app'en)? Hvis det er en HBO serie. 

Men okay, jeg har altså kun noget at HBO's udvalg tilrådighed, sådan må det være?!

Øv igen...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P