Svar

Game of Thrones sæson 8 ???

Hej.. Game of Thrones s8 blev lagt på HBO Nordic kl 3 præcis.. Hvorfor er det stadig ikke tilgængeligt her på siden ? jeg skulle mene jeg betaler for HBO Nordic bare igennem Yousee.. så det må være jer der sover i timen ?

Hvornår kommer det her ?
icon

Bedste svar af Radiomanden 22 april 2019, 10:27

Der skal jo først lige modtages, gennemses for fejl og så ligges op, og så er der også helligdage.

Se original

6 Kommentarer

afsnittet er dukket op hos mig nu men virker ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives på FB at det er klar nu.
igen i denne uge er afsnittet ikke tilgængelig på Yousee
Omdømme 7
Badge +7
Der skal jo først lige modtages, gennemses for fejl og så ligges op, og så er der også helligdage.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Hej nick laursen

Jeg tillader mig lige at citere Radiomanden i mit svar til dig og markerer hans svar som bedste svar.

Det er nemlig helt spot on :) Du kan godt regne med, at vi altid lægger det op så hurtigt, som vi overhovedet kan.
Kasper skrev:

Radiomanden skrev:

Hej nick laursen

Jeg tillader mig lige at citere Radiomanden i mit svar til dig og markerer hans svar som bedste svar.

Det er nemlig helt spot on :) Du kan godt regne med, at vi altid lægger det op så hurtigt, som vi overhovedet kan.

helligedage og skal ses igennem kl er nu 9:30 6 timer og 30 min efter afsnittet kom på HBO har været på yousee siden kl 6:45(første gang jeg tjekkede i denne omgang) men virker stadig ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)