Svar

Fyring


Kan vi ikke snart få rullet nogle hovedet inde på yousee, det er ved at være tilgrin. DU SKAL ha en bestemt browser, der er utallige problemer, osv.

Sker der ikke snart noget inde hos jer? Vi har ventet over ½år på at bananen kom til at virke, og det virker stadig ikke, det er faktisk bare blevet værre...

Hvad er emailadressen til din chef Hr. yousee medarbejder?

icon

Bedste svar af majah 28 august 2015, 00:12

Formular

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

SamseDK skrev:
Kan vi ikke snart få rullet nogle hovedet inde på yousee, det er ved at være tilgrin. DU SKAL ha en bestemt browser, der er utallige problemer, osv.

Sker der ikke snart noget inde hos jer? Vi har ventet over ½år på at bananen kom til at virke, og det virker stadig ikke, det er faktisk bare blevet værre...

Hvad er emailadressen til din chef Hr. yousee medarbejder?

Dette er et bruger til bruger forum, så du må skrive direkte til YouSee med spørgsmålet.

Formular

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fint link 
  • , dette er nok bare lidt mere korrekt.

    Send YouSee en klage

  • Hej   
  •  

    I dette tilfælde klages der i et sprog og indhold, jeg finder useriøs. Jeg mener derfor at mit link kan hjælpe trådopretter med at lufte sine frustrationer over for  en youseemedarbejder fordi jeg har svært ved at se klageafdelingen kan gøre noget spesifikt for denne kunde . 

    Jeg er dødsikker på at youseeudviklerne udmærket er klar over at det kun er bestemte browsere der er brugbare. Det virker også en smule useriøs, at kunder foreslår yousee at fyre deres medarbejdere.  Det mener jeg nemlig ikke, at kunder har forudsætning for at vurdere. 

    Jeg mener at man i hvert tilfælde skal se på, om et opslag indeholder en reel og seriøs klage, som klageafdelingen skal og kan tage sig af og som det i min verden, er nødvendigt at de ser på.  

    Jeg forstår de frustartioner SamseDK (og vi andre har), men hvis trådopretter følger dit råd om at hive klageafdelingen ind i sine frustatrationer, vil jeg foreslå et pænere sprog og et mere seriøs indhold. 

  • Omdømme 3

    Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

    Badge +3

    majah skrev:
    Hej   @Emil 

    I dette tilfælde klages der i et sprog og indhold, jeg finder useriøs. Jeg mener derfor at mit link kan hjælpe trådopretter med at lufte sine frustrationer over for  en youseemedarbejder fordi jeg har svært ved at se klageafdelingen kan gøre noget spesifikt for denne kunde . 

    Jeg er dødsikker på at youseeudviklerne udmærket er klar over at det kun er bestemte browsere der er brugbare. Det virker også en smule useriøs, at kunder foreslår yousee at fyre deres medarbejdere.  Det mener jeg nemlig ikke, at kunder har forudsætning for at vurdere. 

    Jeg mener at man i hvert tilfælde skal se på, om et opslag indeholder en reel og seriøs klage, som klageafdelingen skal og kan tage sig af og som det i min verden, er nødvendigt at de ser på.  

    Jeg forstår de frustartioner SamseDK (og vi andre har), men hvis trådopretter følger dit råd om at hive klageafdelingen ind i sine frustatrationer, vil jeg foreslå et pænere sprog og et mere seriøs indhold. 

    rådstarteren kan ta' det helt roligt - de "gamle" browsere virker igen.

    Besvar

      • :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)