Fuldskærm på toskærmsløsning

Jeg arbejder til dagligt på et setup bestående af en MacBook Pro med et tilkoblet ekstern skærm forbundet via Thunderbolt-to-DVI. Jeg har den eksterne skærm sat til at være hovedskærmen.

Jeg åbner youseeplay i en browser og trækker dette vindue over på MacBook'ens interne skærm. Så vidt så godt. Jeg vil så gerne se tv i fuldskærm på MacBook'ens interne skærm, men hvis jeg vælger fuldskærms-visning, så vises billedet i fuld skærm på den eksterne skærm.

Hvis jeg gør helt det samme med DR's live-TV, så vises fuldskærmsbilledet som jeg ønsker det på MacBook'ens skærm.

Hvis jeg bytter om og lader MacBooken være hovedskærm, ændrer det ikke noget. Fuldskærmsbilledet vises stadig på den eksterne skærm.

Nogen, der kender en løsning, eller som i det mindste har en forklaring på, hvorfor youseeplay og DR TV opfører sig forskelligt på dette område?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee bruger et skod plugin kaldet Verimatrix. Det gør DR, Netflix, TV2 Play osv. ikke, og derfor kan man have dem på den skærm man ønsker.

YouSee skal alligevel snart væk fra Verimatrix hvis de vil understøtte Google Chrome, så lad os håbe at vi kan bruge den nye løsning, når den engang kommer, på en sekundær skærm.

Jeg skrev med YouSee om det for et par dage siden, se nedenfor.

Tak for dit svar Emil. Det løser ikke problemet , men giver i det mindste lidt af en forklaring på forskellen.

Som nævnt løses problemet IKKE ved at skifte hovedskærm.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)