Fra Ipad til Apple TV

Prøvet at se en lejet film fra Ipad til apple-TV via Airplay. Får kun lyden over på min faldskærm. Nogle bud på hvordan den løses? Filmen er sat som favorit og ses via app'en

9 Kommentarer

Det er en mere end 10 måneders gammel fejl, som endnu ikke er rettet. Yousee påstår, at det har høj prioritet at få fejlen rettet, men efter mere end ti måneder må de enten være fuld af løgn - eller total uegnet til deres job.

De kunne faktisk løse problemet midlertidig ved at åbne adgang til den gamle app., men det vil de ikke.

Du kan dog prøve, at starte afspilning på mobil/tablet og derefter slå Airplay til. Nogle gange virker det, andre gange ikke.

Jeg vil prøve at se mig om efter en anden udbyder - service niveauet fra Yousee er under lavmål.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Lige modtaaget fra YouSee:

YouSee Play Tv & Film app’en understøttes nu af AirPlay

I næste uge lancerer vi AirPlay i YouSee Play Tv & Film app’en til iPhone og iPad. Som noget helt nyt får man mulighed for at afspille Live Tv, Tv-arkiv, Film og Serier på sit fjernsyn via Apple TV. AirPlay ikonet vises ved siden af volumenkontrollen i afspilleren, hvis ens iPhone eller iPad er på det netværk, hvor der også er Apple TV. Afspilning via AirPlay er i HD-kvalitet for at give den optimale oplevelse, når man benytter AirPlay sammen med sit fjernsyn.

Ny Tv Guide på mobil
Tv Guiden til mobil får et ansigtløft, så det bliver nemmere at få overblik, og den bliver mere intuitiv at bruge på de små skærme. Når man starter Tv Guiden, vises det, som er på tv lige nu, og det der kommer efterfølgende på alle kanalerne. Ved at bladre til højre får man nemt overblik over hele dagens udsendelser.

Påmindelser i Tv Guiden
Man kan oprette påmindelser i Tv Guiden, så man aldrig går glip af sine yndlingsprogrammer igen. Det er nemlig muligt at sætte en påmindelse, så man bliver adviseret inden udsendelsen startes. Påmindelsen vises også, når app’en er lukket. Når man klikker på påmindelsen, sendes man til den pågældende udsendelse i app’en. Fra ”Min side” kan man desuden se en oversigt over planlagte påmindelser, og der er mulighed for at redigere i dem.

Hej joern

Tak for informationen - det lyder rigtigt godt, hvis det er rigtigt.

Jeg fik imidlertid et svar fra Yousee for 4 dage siden, hvor de ikke kunne sige noget om hvornår der ville forligge en løsning.

Hvor har du din information fra ?

vh

Jørgen

Omdømme 3

Badge +3

jha skrev:
Hej joern

Tak for informationen - det lyder rigtigt godt, hvis det er rigtigt.

Jeg fik imidlertid et svar fra Yousee for 4 dage siden, hvor de ikke kunne sige noget om hvornår der ville forligge en løsning.

Hvor har du din information fra ?

vh

Jørgen

Som jeg skrev, er det en info fra YouSee, jeg har fået via en mail.

Den ligger også på denne adresse 

http://app.info.yousee.dk/e/es?s=1698286126&e=5287&elq=a9a2d583e6cd4a83a32126d8c6e9dfc3 ;

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Den er god nok og vi glæder os til at kunne tilbyde jer de efterspurgte funktioner i app'en! :D

/Kasper 

Omdømme 3

Badge +3

Kasper skrev:
Hej Alle 

Den er god nok og vi glæder os til at kunne tilbyde jer de efterspurgte funktioner i app'en! :D

/Kasper 

Tror du, at andre tror jeg lyver? :D

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

Kasper skrev:

Hej Alle 

/Kasper 

Hej joern

Jeg bekræfter blot den gode nyhed som vi synes det er :D

/Kasper 

Omdømme 3

Badge +3

Kasper skrev:

joern skrev:

Kasper skrev:
Hej Alle 

/Kasper 

Hej joern

Jeg bekræfter blot den gode nyhed som vi synes det er :D?

/Kasper 

Overså du :D Nå det kan jeg se, at du IKKE gjorde.

Har prøvet det nye airplay på mit yousee play fra min ipad til tv virker men der er ikke billed på ipad kun på tv af det program som jeg vil sekun et foto hvor der står at den nu bliver afdpillet over airplay

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)