Svar

Forsinkelse på yousee tv på ipad/iphone

• DP1
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Der er en forsinkelse på cirka 2 minutter når jeg ser tv på ipad/iphone i forhold til reel time. Det er ret generende da jeg primært ser fodbold via ipad/iphone og der derfor scores to minutter inden jeg får det at se. Umiddelbart ikke meget men der tikker som regl diverse sms'er og liveopdateringer ind inden jeg selv ser målet. 

Kan dette problem løses?

icon

Bedste svar af Emil 26 august 2015, 19:51

Hej 

•  og velkommen til YouSee Forum! :D

Det er desværre ikke et problem der kan løses, da live signalet først skal transcodes (behandles/konverteres) inden det kan streames til dig. Du vil opleve forsinkelse på streamet live TV hos alle udbydere.

Se original
  • 2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Hej 
  •  og velkommen til YouSee Forum! :D

Det er desværre ikke et problem der kan løses, da live signalet først skal transcodes (behandles/konverteres) inden det kan streames til dig. Du vil opleve forsinkelse på streamet live TV hos alle udbydere.

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

DP1 skrev:
    Hej.

Der er en forsinkelse på cirka 2 minutter når jeg ser tv på ipad/iphone i forhold til reel time. Det er ret generende da jeg primært ser fodbold via ipad/iphone og der derfor scores to minutter inden jeg får det at se. Umiddelbart ikke meget men der tikker som regl diverse sms'er og liveopdateringer ind inden jeg selv ser målet. 

Kan dette problem løses?

Som Emil skriver, så kan problemet ikke løses f. v. a. forsinkelsen. Det der kan løses er alle de sms'ere, du modtager: Glem dem, mens du ser bold. ;)

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)