Forkert nummer afspilles i Musik

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

Er netop skiftet til Yousee Musik fra Spotify, og er stadig ved at affinde mig med den lidt mere fesne og bedagede brugerflade. Det vænner jeg mig til.
Hvad jeg imidlertid har svært ved at have med at gøre, er det, at det kan ske, at man klikker på én sangtitel, og så afspilles en anden under denne titel.
Kunster Opeth, album Pale Communion. Her afspilles nr 1 på "pladen" både når man klikker på nr 1 og nr 2. Nr 2 (Cusp of eternity) er umulig at få lov at høre.

Så: Har andre lignende eksempler? Er det noget, som Yousee kunne overtales til at få rettet - prompte?

Med venlige (og erkendeligt lidt mavebitre) hilsner.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan være grundet rettigheder at enkelte numre på diverse albums ikke kan afspilles. Det er ikke noget der usædvanligt.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg har en 10-12 albums i mine Play Lister, men vil jeg efter at have hørt et hel album, høre en anden og vælger ''erstat kø'' kan jeg kun høre 1. melodi stykke på den ny. Jeg må så søge igen og finde den samme album og kan så godt høre hele albumet.
@Radiomanden, det kan jeg godt se. Men så burde man vel få en melding om, at dét var problemet? Her afspilles et andet nummer end det, man klikker på, mens sangtitel og det hele vises som om det er det nummer, man klikker på.
Omdømme 7
Badge +2
Du må gøre det forkert qmed, prøv søg efter Opeth og klik albums , klik på + (PLUS tegnet) for at tilføje den til Play lister eller bare klik afspil ikonet og det virker hos mig. Men hvad er det for musik?!
Det er rigtig musik, spillet af rigtige mennesker på rigtige instrumenter, og optaget på gammeldaws maner. Er med på det ikke er for alle. :)

Jeg tror ikke jeg får forklaret mig ordentligt.
1) Jeg finder albummet Pale Communion
2) Jeg klikker play på første nummer, Eternal Rains Will Come. Afspilningen starter
3) Jeg klikker play på andet nummer, Cusp Of Eternity. Både på computer og app til telefon skrives der, at det nu er Cusp of Eternity, der afspilles, men musikken er Eternal Rains Will Come.

Der er ikke problemer ved de andre numre.
Jeg tænker derfor, at der er "linket" forkert til de respektive musikfiler. Det har i min optik ikke noget med manglende rettigheder eller playlister at gøre.

Men jeg kan formentlig konkludere, at I andre i tråden ikke har oplevet noget lignende i andre albums eller playlister.
Omdømme 5
Badge +7
Hej qmed

Oplever du stadig dette? For jeg kan ikke genskabe fejlen herfra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)