Spørgsmål

Forbedringer til Yousee Musik

Hejsa

Mener at have set en mail til feedback og lign. på yousee musik på et tidspunkt, men kan ikke finde den igen, så jeg prøver lige her istedet :)

Jeg har et par forslag til forbedringer til jeres musik app og til web.

1. Jeg kunne godt tænke mig at app'en (android) husker når jeg har aktiveret "bland" funktionen, så jeg ikke aktivt skal vælge den hver gang jeg åbner musik app'en.

2. Kunne godt tænke mig at man kan sortere i playlister ved at trykke på overskrifterne, "sang", "kunstner", "album" (se billede)

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Hvalen80

Velkommen på YouSee Forum! :)

Det er muligt at give en anmeldelse af vores apps i App store eller Google Play, men jeg vil da alligevel sende din feedback videre herfra :)
Omdømme 7
Badge +6
Det ville også være godt med en mulighed for at kunne holde skærmen på telefonen aktiv når der bruges Cover visning, så den ikke hele tiden skal aktiveres for at kunne se album og det spillede nummer.
Jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er muligt inde i YouSee Musik-app og -tjeneste at oprette flere brugerprofiler, så familiens favoritter ikke skal ligge i en stor pærevælling. Kan I ikke gøre det muligt, at man ligesom på Netflix kan oprette forskellige profiler på ens konto, så diverse favoritter og playlister kan gemmes på forskellige profiler?

Et andet stort ønske til forbedring er flere muligheder for visning af kunstner og album. Lige nu kan man fx under ens favoritter i visning af album og kunstner kun se kæmpestore "ikoner"/"thumnails", Kan I ikke tilføje en listevisning som fx under sange, så man kan få bedre overblik og ikke skal scrolle så meget?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)