Fodboldkamp ved brug af Chromcast | YouSee Community
Svar

Fodboldkamp ved brug af Chromcast

Jeg har store problemer med at mine tv kanaler pixelere, derfor er jeg tvunget til at se alt fra eurosport og tv3 sport på min tablet. hvis jeg ser det på en tablet eller mobil kører det perfekt, men når jeg skal se det via min chromecast så hakker det eller det er er ihvertfald ikke et flydende billede. det er kun fodbold kampe jeg oplever der ikke vises et flydende billede.
nogle ideer til hvad der kan være galt?

det skal siges at jeg kan se og hører det hele men der er sådan en mærkelig hakken som forstyrer øjet helt vildt, og der er ingen hakken i lyden
icon

Bedste svar af Heksemor 29 august 2019, 17:49

Har du prøvet at indstille din Chromecast til 50Hz?
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Har du prøvet at indstille din Chromecast til 50Hz?
Omdømme 5
Badge +2
Det gøres med Google Home appen. Vælg enhed og indstillinger (tandhjulet).
Omdømme 7
Badge +3
Du skulle prøve at købe et nyt Yousee godkendt antenne kabel, det kunne hjælpe...

Hvad Chrome Cast har du?
Det med at ændre til 50hz virkede.
Det gjorde dog at når man så nærbilleder ved sidelinjen de elektroniske reklamebander hakkede det igen. Men klart bedre i det Store hele.
Du skulle prøve at købe et nyt Yousee godkendt antenne kabel, det kunne hjælpe...

Hvad Chrome Cast har du?

jeg har et godkendt kabel. Har lidt mistænkt den fordelerboks der sidder på loftet ( en triax som ser gammel ud) er skyld i mine problemer. Men ved ikke helt hvilken jeg skal erstatte den med.
triax boksen er sat op af den tidligere ejer af huset så ved ikke så meget om den

Besvar