Svar

Flytte Playlister mellem 2 yousee abonnementer


Jeg har yousee music på mit bredbåndsabonnement og vil gerne have flyttet mine playlister over på mit nye mobilabonnement. Jeg har 2 forskellige brugernavne fordi mobilabonnementet kræver mit telefonnummer som brugernavn.
Hvordan kan jeg flytte eller bruge mine playlister på telefonen?
Hvis jeg laver mine oprindelige playlister som åbne og så finder dem på telefonen har jeg problemer med at få alle sangene downloadet og jeg kan ikke rette i dem fremadrettet.
Mit bredbåndsabonnement bliver ændret så jeg ikke mere kan høre youseemusic den vej.
Hvad gør jeg?
icon

Bedste svar af YouSee Forum Bruger 1 3 February 2017, 09:01

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Hej amjstr14

Kunne se, du manglede et svar. Det laver vi lige om på.

En mulighed kunne være at bruge delefunktionen, der er i app'en. Send så linket til dig selv og log ind på din mobil-bruger - tryk på linket og vælg derefter muligheden Tilføj til playliste. Så burde den være på din anden bruger.

Håber det hjælper på det.
Hej amjstr14

Kunne se, du manglede et svar. Det laver vi lige om på.

En mulighed kunne være at bruge delefunktionen, der er i app'en. Send så linket til dig selv og log ind på din mobil-bruger - tryk på linket og vælg derefter muligheden Tilføj til playliste. Så burde den være på din anden bruger.

Håber det hjælper på det.



Fedt det virker - men hold lige tungen lige i munden mens det står på.

Hej

synes ikke jeg kan finde delefunktionen udover man skal gøre sine playliste offentliggjort det har jeg ingen interesse i ?

Mogens

Omdømme 7
Badge +9

Det er en tudse gammel tråd der er sikkert lavet ændringer siden da, så den funktion er der nok ikke længere.

Omdømme 5
Badge +8

Hej Mogens 

Vi har ikke længere en decideret dele-funktion, hvor begge parter kan redigere i den samme playliste. Lige pt. findes kun den funktion du nævner, hvor man kan gøre sin playliste offentlig, og andre kan vælge at følge den. 

Besvar