Flere problemer med Yousee Musik-app

Hej,

Jeg har tre problemer med Yousee Musik-appen.

1) Jeg har nogle playlister, jeg gerne vil slette. Det har jeg også gjort på mobil-appen og de er også væk inde på web-versionen af musiktjenesten. Men de forsvinder ikke fra mobil-appen.. Derudover er det som om mobilen heller ikke opdaterer, når jeg tilføjer nye playlister. Skal jeg tømme en cache eller noget? Og i så fald - vil det påvirke mine playlists?

2) Jeg har lige opdateret appen på mobilen og nu sker det somme tider, at appen bare stopper med at spille musik. Det sker som regel ved at jeg åbner andre apps (fx Facebook, Bold.dk osv.) - det er som om at den ikke kan håndtere flere ting på én gang? Det kom efter opdateringen.

3) Når jeg gerne vil lukke mobil-appen, så står den bare i scrool-down menu som stadigt tændt. Før opdateringen kunne jeg pause en sang, tage lydstikket ud og så forsvandt det lille Yousee Musik-logo i menuen. Nu bliver jeg nødt til at "tving til at standse" i programadministrationen. 

Det er altså ikke holdbart, Yousee...

Vh.

2 Kommentarer

Punkt 1 blev løst ved en re-installation af appen.
Punkt 2 og 3 er stadig aktuelle..............................

Jeg har præcis samme problem. Det sker også tit når jeg låser skærmen. Så er det lige som om appen crasher. For hvis jeg åbner den, så starter den ikke op på det nummer jeg var ved at høre.

Virkelig irriterende

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P