Flere brugere til Yousee Play / Musik

Omdømme 2
  • mph
  • Udforsker
  • 12 kommentarer
Kan det lade sig gøre at oprette flere brugere til Yousee Play, således f.eks. børnene ikke skal logge ind med mine oplysninger på Play hjemmesiden på deres PC. Ved at de logger ind som mig får de jo også automatisk adgang til min Yousee konto, og kan potentielt bestille / afbestille / ændre i de produkter vi har via Yousee... Det er vel ikke ligefrem hensigtsmæssigt?
Jeg kan se at spørgsmålet har været stillet på det gamle forum, men da det er lukket ned kan jeg ikke læse svaret, derfor stiller jeg det endnu en gang

6 Kommentarer

Er lige med på en lytter
Omdømme 4
Badge +3
[quote]mph skrev:
Kan det lade sig gøre at oprette flere brugere til Yousee Play, således f.eks. børnene ikke skal logge ind med mine oplysninger på Play hjemmesiden på deres PC. Ved at de logger ind som mig får de jo også automatisk adgang til min Yousee konto, og kan potentielt bestille / afbestille / ændre i de produkter vi har via Yousee... Det er vel ikke ligefrem hensigtsmæssigt?
Jeg kan se at spørgsmålet har været stillet på det gamle forum, men da det er lukket ned kan jeg ikke læse svaret, derfor stiller jeg det endnu en gang
Nej, det er ikke muligt.

Det er muligt med TDC Play Musik at tilknytte 4 familiemedlemmer, men hos YouSee har man ikke denne mulighed.

Du kan dog købe et mobilabonnement hos YouSee til hvert medlem af familien, som så får sit eget login til YouSee Play Musik :)

super løsning, omend lidt dyr .....men det hjælper desværre ikke hvis det er Yousee TV/film vi snakker om.

/p

Jeg mener at det er en væsentlig begrænsning i vilkårene fra Yousee at man kun kan afspille musik på en enhed af gangen. Efter at jeg længe har undret mig over at min musikafspilning hele tiden stopper, så er det ved at læse her på siden gået op for mig at det skyldes denne "en-enhed-begrænsning" som jeg ikke havde fantasi til at forestille mig. Vi har både Yousee bredbånd, telefoni-fastnet og kabel-tv, så det er anseelige beløb vi betaler til Yousee hvert år og så kun at kunne bruge én enhed af gangen, det er lidt fattigt... Og nej det er ikke relevant med mobilabonnementer for os, da vi har arbejdsmobiler og er bundet til de indkøbsaftaler vores arbejde har. Det kan I gøre bedre Yousee - jeg ville synes at en begrænsning på 3-4 samtidige afspilninger ville være rimeligt til de priser I forlanger for jeres abonnementer.
Jeg har også tidligere været TDC kunde, og havde ikke problemer med flere brugere på samme tid. Jeg har også talt med YouSee sim sagde at vi da bare kunne købe flere abonnementer. De er helt ude af trit med hvordan forholdene er ude i den virkelige verden!!!! Er kan desværre ikke opsige mit abonnoment på mobilen da det er et virksomheds nr. Så mit råd efter denne oplevelse må være at råde folk til at skifte tlf leverandør til billigere udbydere, og så få abbonoment hos Spotify med flere brugere som brug af musikafspiller. Kort og godt så er det kun på pungen at man kan ramme YouSee for de er da ligeglade med deres kunder med denne forringelse!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)