Spørgsmål

Filmkoder

Vi har fået en filmkode til køb af lejefilm, hvor anvendes/indtastes denne kode, så vi kan se filmen på TV.
På tv skærmen bedes om en standard pinkode, men vi kan ikke indtast den tilsendte filmkode!!!! Og kommer derfor til
at betale, fremfor at bruge den tilsendte kode!!!!!
Kan nogen hjælpe?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Gavekode er til brug på TV boks, og på Web TV, film kan også ses via App hvis den lejes via Web TV.
Tak for svar.
Vi har fået filmkode, det er i hvert fald det der står i mailen. Ved ikke om det også kan kaldes for gavekode!!
Vi har et ganske alm. Tv og alm, Tv-boks, så det burde virke.
Men vi kan ikke indtaste nogle koden nogen steder, når vi går ind på “lejefilm” vores TV via tv boksen, den beder om standard pinkoden og det er ikke muligt at skrive andet? -
Så vi må desværre leje filmen på almindevis. Jeg kontakter Yousee i morgen og beder om tilbetaling for denne.
Omdømme 7
Badge +6
Hvilken boks.??
Uha, vi har flere tv-bokse. Jeg ved ikke hvad de hedder, men 2 af boksene er ca. 25 cm. bredde, 20 cm dybe og 5 cm. høj og de har Yousee logo på toppen.

Jeg formoder, at Yousee sender os en filmkode som vi kan anvende til vores tv boks, de kan jo se i deres journalsystem hvilke bokse vi har på adressen.

Jeg kontakter dem i morgen, tak for vejledning og god aften.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der skal hjælpes herfra, så er det helt nødvendigt at vide hvilken enhed der anvendes, det er umuligt at gøre noget når det ikke vides. Konkret svar kan gives når det vides.
Et billede kan hjælpe.
Tak, det er vi klar over, men vi kontakter selv kundeservice i morgen vedr. dette.
Vi forsøgte denne kommunikationsplatform, i tilfælde af at vi havde glemt et sætte “flueben” et sted eller skulle indtaste filmkoden et ukendt sted. Dette var tilsyneladende ikke tilfældet. Beklager, men ingen personer på matriklen har de tekniske færdigheder til at finde ud af hvad vores TV bokse fa Yousee evt. kunne hedde.
Omdømme 7
Badge +6
Et billede kan som skrevet hjælpe med afklaring.
Hvordan sker leveringen.? Er det Kabel TV eller DSL.?
Omdømme 7
Badge +6
Her kan det ses hvilke der bruges. Hvilken en af dem er det.?
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/tv-boks

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P