Spørgsmål

Filmkode

Hej
Jeg modtager hver måned en sms fra YouSee med en filmkode - men når jeg følger linket får jeg oplyst at mit abonnement ikke har adgang til film. Hvad så?
Mvh

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Filmleje har alle adgang til på TV boks, TV og Film App og Web TV. Hvilken enhed anvendes.
jeg tænkte at jeg ville streame fra min PC eller fra min Android mobil
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vi har bredbånd fra Yousee, kabeltv fra Yousee, og har adgang til filmleje på vores computere, smartphones og tablets.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der kan ikke Streames fra en PC, den skal sluttes til TVet, en Chromecast kan bruges til Tablet, film kan ikke lejes på Tablet den skal lejes på PC, derefter kan den ses på Tablet.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Sådan noget forfærdeligt vrøvl.

1. Start Yousee TV&film app på en smartphone(eller tablet)
2. Find den ønskede leje film
3. Når man trykker på filmen, håndteres betaling eller gavekode i en browser
4. Når man afspiller kaldes Yousee TV&film app igen for afvikling af filmen
5. Man kan så, hvis man ønsker det, (Chrome)caste til en større skærm fra appen

På intet tidspunkt i denne kæde bruges en PC!
Omdømme 3

Badge +3
Det er så bare ikke hvad jeg har hørt der kan gøres.
Omdømme 4

Badge +3
Når nogen siger, at de kan leje Yousee film på en tablet/smartphone, bør du ikke udtale dig så skråsikkert om det modsatte. Du burde måske have (af)prøvet denne oplysning inden (og havde lært noget nyt).
Jeg tænker, at misforståelsen opstår ved punkt 3 - at man ikke kan leje film direkte fra app'en, men skal gøres fra en browser. Fidusen er så, at browseren også findes andre steder end på pc'en.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg blander mig lige.

Det er vigtigt, at man går ind under punktet "Lejefilm" i app'en eller i browser. Vælger man det punkt, der hedder "Film", vil man få besked om, at man ikke har adgang til det - med mindre man selvfølgelig har et abonnement med en filmpakke.

God dag allesammen. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P