Spørgsmål

Filmkode

Jeg får en månedlig filmkode, men jeg kan ikke få lov til at bruge den. Når jeg vil leje en film, har jeg kun mulighed for at betale via regning. Der er ikke en mulighed for at bruge filmkoden (sådan som hjælpevideoen viser). Nogen der har erfaringer hermed?
VH Lene

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken enhed anvendes.? Bruger selv Humax boksen, der opleves ikke problemer.
Det er på en mac, hvor jeg logger ind på film.yousee.dk. Jeg har set videoen om, hvordan man skal gøre, når man har en filmkode, men lige præcis den mulighed, hvor man skal trykke på knappen "gavekode", eksisterer ikke. Der er kun mulighed for at betale over regning - og det er jeg jo ikke interesseret i ...
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken Browser anvendes, og hvilket OS.?
Firefox og El Capitan. Men jeg har også prøvet med Safari.
Omdømme 3

Badge +3
Det er optimeret til Chrome, så prøv med den.
Desværre samme resultat: betal på regning...
Omdømme 3

Badge +3
Så er jeg tom for ideer, det eneste jeg bruger til lejefilm er TV boksen.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg prøvede lige med Chrome og Firefox under Debian (Linux). Efter at have trykket "Lej film" kommer "Vælg betaling". Her er 2 faneblade: 1 med kreditkort betaling og 1 med gavekode betaling.

Så vidt jeg husker, skal man have bredbånd hos Yousee, for at kunne se film via hjemmeside eller app. Hvad har du af abonnementer hos Yousee?
Det er også præcis, som du beskriver på videoen. Jeg har via telefonstikket - er det problemet? Jeg må hellere ringe til dem i dag...

VH Lene
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Om du har bredbånd via telefon, kabel eller fiber burde give de samme muligheder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)