filmgavekode | YouSee Community
Spørgsmål

filmgavekode

hvordan lejer man en film med en gavekode? har prøvet at søge lidt på nettet men der står at der er et felt der hedder gavekode, men det er der altså kke?
Nogen der ved hvordan? :))

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken enhed drejer det sig om, som der forsøges at leje fra.?
Både computer og ipad
Omdømme 7
Badge +7
Når der skal lejes en film, kan det ikke gøres direkte i App, det skal være via en Browser, det kan som vist her godt være Browseren i din Tablet, så fårs der dette billede når der trykkes på lej Film. Indløs gavekode er der også som det ses.

vores ser sådan ud, når vi er i browseren
Omdømme 7
Badge +7
Det kunne måske være fordi jeg har Humax TV boksen, at det er anderledes, Haves der TV boks, hvis ja hvilken.? På Samsung boksen er der ikke muligt med betalings kort, kun via regning, og dit skærmbillede minder om den boks.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Grethe.Henningsen

Jeg kan se at Radiomanden har prøvet at hjælpe dig i denne tråd.

Hvis du kunne bruge hans svar, så må du meget gerne markere det ét af dem som "Bedste svar", så det er muligt for andre at se, at der i denne tråd findes en løsning på dit spørgsmål og at denne tråd er løst 🙂

Du er selvfølgelig også velkommen til at vende tilbage hvis du stadig har brug for hjælp.
Jeg har nøjagtig samme problem som nævnt her.
Det er det samme skærmbillede, som vist her - altså at det ikke er muligt at indtaste sin filmgavekode. Hverken på boks eller i browser.
What to do?
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken boks haves.?
En Cisco boks... ?
Omdømme 7
Badge +7
Så kan jeg ikke hjælpe dig, jeg har Kabel TV. Der må du vente på noget hjælp fra dem der har DSL, eller skrive til You See på deres FB væg.
Omdømme 6
Badge +4
Hej alle,

Beklager det sene svar.

En YouSee gavekode kan desværre ikke bruges på et tidligere TDC-login. Det vil sige, at du ikke har mulighed for at indløse gavekoden på din DSL TV-boks (f.eks. Cisco) eller på selvbetjeningen, hvis du er logget ind med samme login der er tilknyttet dine DSL-produkter.

Har du derimod et YouSee mobil-login, hvilket typisk giver dig adgang til at modtage en gavekode, så skal du blot bruge dette login, hvorefter det er muligt at indløse din gavekode :)

Forklaringen er lidt kringlet - og det beklager jeg. Hvis I har nogle spørgsmål, så sig endelig til.

NB: Hvis det drejer sig om en gavekode til Blockbuster, så skal du benytte deres tjenester - læs mere her: Kom i gang med Blockbuster

Vh
Nikolaj

Besvar