Filmene starter ikke på yousee app'en på LG fjernsyn

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg bruger yousee app'en på et LG fjernsyn, og når jeg starter en film så står den bare og venter, og det er ret irreterende. Har brugt næsten 45 min om morgnen på at starte en børne film til min søn, som ikke startede, og derefter samme aften igen 45 min på en anden film.

Det kan ikke være forbindelsen, da jeg godt kan spille trailerne på alle filmene, og den ene film så jeg halvt om aftenen, og prøvede så dagen efter at se den færdig, men den går bare i sort efter man har trykket på at man gerne vil fortsætte fra hvor man stoppede.

Jeg kan ikke afinstallere og installere igen, da den er der som standard på mit LG fjernsyn.

Ringede til yousee og fik 2 gratis koder, men det hjalp ikke, da begge koder blev brugt på at prøve at starte en film, og bare sidde og vente, for til sidst bare at opgive.

Er der andre der har samme problem ? og ved nogen hvordan man kan løse det ?

4 Kommentarer

Jeg har samme problem :((

Har samme problem

Jeg har samme problem.. Kunne fint købe den, men den starter ikke..
Problemet løst, via youSee's facebook side, vha følgende svar:

Hej Martin

Det lyder meget underligt - det skal vi have set nærmere på!

Først vil jeg gerne høre, hvilken fejlbesked du får frem, når du prøver at afspille filmen via dit LG Smart-TV?

Du må samtidig gerne prøve at slukke for stikkontakten til dit fjernsyn, og herefter skal du tænde igen efter ca. 1 minut, hvorefter du skal starte filmen op på ny.

Jeppe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P