Spørgsmål

Film & TV App på Cyangenmod

Har opdateret min Galaxy Tab 2 til Cyanogenmod 13.0 som er Android 6.0.1. Film & TV virker via Chromecast, men på tablet skærm giver den et forvrænget grønt billede.
Er Film & TV testet af andre på Android 6.0.1

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Lh1015

Jeg kan se at du ikke har fået svar, så jeg byder lige ind med en kommentar :)

Du har tilfældigvis ikke andre enheder med Cyanogenmod på som du kan teste med?

Fortæl gerne forummet om du havde problemet inden du opdaterede og hvilket system der var på da :)

Jeg håber du har fundet en løsning - hvis ja, meld gerne tilbage på forum :)

Vh.
Kasper
Har desværre ikke fået løst problemet endnu. situationer er:

1. HW er en Samsung Tab 2 som først blev opgraderet til Cyanogenmod 11. på CM 11 fungerede Film & TV app. Efter upgradering af Film & TV app fik jeg fejl meddelelsen ( Der skete en fejl under indlæsning af indhold, prøv igen) Mener det var i Juni.
2. Opgradering til CM 13, hvor Film & TV app fungerer på Chromecast, men ikke på Tab skærm
3. Alle andre apps virker på Tab skærm, (HBO, ViaPlay, ViaFree, NetFlix)
Det ville være optimalt, hvis app udviklerne havde en debug version af appen, så vi kunen se hvad der sker.

Har desværre ikke en anden enhed, som kan opgraderes. men hjælper gerne andre på dette forum med en opgradering.

Vh

Lars
Omdømme 5
Badge +5
Hej Lh1015

Tak for din tilbagemelding.

Jeg har fra udviklernes side af fået at vide, at vi er klar over udfordringer på nogle Android enheder, og at det er noget vi arbejder på at få rettet hurtigst muligt. Det håber jeg således vil løse den udfordring som du oplever her.

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P