fejl ved afspilning af live tv på android app

• Deltager
  • 8 kommentarer
Hej jeg får følgende fejl når jeg forsøger at se live tv på android appen:

"Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen"

Jeg kører en rooted OnePlus One, med android 5.1.1.

Jeg har forsøgt at afinstallere appen på flere forskellige måder, men med samme fejl hver gang. Ved i hvorfor jeg får denne fejl ?

13 Kommentarer

Jeg har selv en unrootet 1+1 men tør ikke roote pga. yousees åndsvage måde at ødelægge appen på.

Har du prøvet en af versionerne i denne tråd?

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Yousee-TV-amp-Film-v4-6-apk-download/m-p/3555#U3555

Yousee må se at få fingeren ud og løse problemet.

Ja det virker heller ikke... Jeg forstår ikke at det kan være så svært.. Alle andre programmer, Netflix, youtube og andre lignende services, kan sagtens klare en rootet telefon med det nyeste android... Ærgerligt det aldrig gælder for yousee..
Kan melde mig i koret over devices som ikke virker... 

Sony Xperia z4 tablet lte model (SGP-771)

Samme fejl som beskrevet ovenfor... 

Samme problem her.......:catmad:

Nogen løsning på vej, måske ?????????????????

Mvh Jakob

Samsung Galaxy S5 Rooted Cyanogenmod 12.1 (Lollipop 5.1)

Kan oplyse at jeg fejlmeldte 13/11-2014 1. gang;

Imellemtiden har jeg bla. været beta-tester på Yousee Play Tv & Film på flere udgaver; senest V.4.6.0

Den kørte fint, dog skulle den somme tider startes op 2 gange. Da den så blev tilgængelig på GooglePlay i V. 4.6.1 virkede den ikke mere.

Klagede så igen - først på mail og igår telefonisk og flere mails frem og tilbage. Men det virker bare ikke.

Når jeg spøger til hvorfor Dr1's programmer, Youtube, Blockbuster, div. udenlandske Tv-kanaler bare kører - ja det kommenteres ikke.

Sidste mail: Videresendt fejlmelding til Udviklere; 

Udviklere har heller ikke kommenteret på overgangen på Beta-udgaven og den endelige App der jo ikke virker.

Det er bare træls

Håber de snart får det rettet.

Opdatering...

Sony Xperia Z3+ telefonen virker heller ikke...

Det er begyndt at være temmelig træls!

Det samme her...
Tror YouSee har sat en prop i beta appen.
Den virkede faktisk fint med chromecast.
Har prøvet at installere de "gamle ApS"
Men nej.
Mvh
VERSION 4.6.2-RC2 (BUILD 3444).BETA (3444)

02 Jul 2015, 16:01 | 11.9 MB
TDC 4.6.2 RC2
Nyheder i denne version

- Genaktivering af chromecast
- HBO
Netop.modtaget.
Kan først afprøves senere...
Mvh

catten skrev:
VERSION 4.6.2-RC2 (BUILD 3444).BETA (3444)

02 Jul 2015, 16:01 | 11.9 MB
TDC 4.6.2 RC2
Nyheder i denne version

- Genaktivering af chromecast
- HBO
Netop.modtaget.
Kan først afprøves senere...
Mvh

Har du mulighed for at dele din beta app eller er der en måde at komme ind i varmen hos Yousee? 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er der nogen der ved, hvordan man bliver betatester m. h. t. YouSee Play på Android enheder ?

Han hentet den nyeste beta udgave, men jeg får stadig meddelelsen 'Fejl ved afspilning af indholdet' på min Oneplus One Android 5.1

Hvor er det dog håbløst, at man ikke forbereder sig på opdateringer. Er ved at være godt træt af betale for noget, som i ikke virker i store perioder, hver eneste gang der kommer en Android software opdatering...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har android 4.4.2 og der sker nøjagtigt det samme

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Flemming897 skrev:
Jeg har android 4.4.2 og der sker nøjagtigt det samme

Jeg har en tablet med Android 4.4.2 der giver samme meddelelse. Har en ver. 4.0.7, som jeg har gem under overførsler på min tablet. Den er så blevet installeret og den virker. Dog er der ikke Cromecast på denne gl. ver. Efterfølgende har jeg sat tabletten til ikke at opdatere YouSee Play. Det virker.

Du må gerne sende mig en PM med din mailadresse, så skal jeg sende dig ver. 4.0.7

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)