Spørgsmål

Favoritter i Yousee

Nogen der ved hvor mange favoritter man kan tilføje i musik? Jeg kan ikke længere tilføje albums til samlingen.

På Sonos siger den bare fejl, og hvis jeg prøver via Pc er der ingen reaktion.

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej MKinch

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se du manglede svar her og jeg kan fortælle, at du kan favoritmarkere ca. 300 albums, svarende til 5000 numre.
Hej Kasper,

Tak for svar, så er det nok limit der er nået. Jeg gemmer en masse der også bare skal udforskes, men så må jeg begrænse mig lidt :cool:.
Findes der i øvrigt en tæller på Favoritter? Jeg har ikke fundet den, men det kunne jo være smart.

Mvh
MKinch
Den begrænsning må I gerne fjerne øjeblikkeligt. Jeg kan ikke længere tilføje favoritter. FØR jeres sammenlægning sidste år havde jeg ca. 170 kunstnere; efter sammenlægningen med TDC var det tal nærmest tre-fire doblet.
Flere af de album vi havde favorittet (især opsamlinger /Greatest) var nu ikke længere at finde. Istedet havde database sammenlægningen medført at de samme sange nu tilhørte diverse andre opsamlinger.

Generelt har sammenlægningen ødelagt hele ens favorit liste. Sangene er der, men album og til dels kunstnere kan ikke længere bruges.

I mobilappen har mange af vores favoritkunstnere nu 0 favorit album eller en masse favorit album med 0 sange.

Eneste løsning er manuelt at fjerne bade album og kunster og så tilføje dem igen. Det er IKKE noget man bare lige gør når man går fra 170 kunstnere til 500 på grund af data-merge fejl.

Hvis I ikke kan fjerne max på favoritter, så må I kunne slette/nulstille alle favoritter enten via en function på websitet eller i appen.

Mvh. Kevin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P