Spørgsmål

Enkelte musiknumre hakker samtidig med at volumen stiger og falder i Chrome (Version 64.0.3282.167 (Official Build) (64-bit))

Hej

Jeg oplever at eksempelvis https://musik.yousee.dk/sang/179225475/179225476/dig-down
Dig Down med Muse hakker samtidig med at volumen stiger og falder i Chrome. Det oplever jeg ikke i IE11. Det er konsekvent så lige inden "Dig Down" rammer det 6. sekund så stiger volumen og sanger hakker samtidig og igen inden det 10. sekund falder volumen og sangen hakker igen.

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Tigerroad

Kunne se, du manglede et svar,

Jeg har lige testet det her, og her spiller den fint i Chrome. Prøv derfor gerne at slette evt. cookies/midlertidige internetfiler og se, om det gør en forskel. En nulstilling af browseren kan også være et forsøg værd.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan

Nu har jeg testet den på Chrome på 3 forskellige devices med 3 forskellige netværksforbindelser og de har alle den samme opførsel. Min Windows 10 laptop hjemme på yousee ADSL, min Pixel2 telefon på 4G og min arbejds-pc. Tester du den på Chrome på en MAC? Er ikke helt sikker på at den opfører sig som en Chrome på Windows og Android

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)