Svar

Ekstra kanaler til tablet

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har købt 3 ekstra kanaler til min grundpakke. Og jeg har kontaktet yousee 9 gange på telefon de sidste 3 uger. Først kunne jeg kun se 1 kanal, derefter 2 kanaler og efter den sidste opringning kan jeg kun se 1 kanal igen. Det er så hvad det er - at jeg ikke kan se mine ekstra kanaler.

Men. Hver gang jeg ringer skal jeg fortælle om problemet en gang mere. Og jeg får at vide, at det skal løses i en anden afdeling (dem der laver yousee-apps). Jeg bliver lovet, at blive kontaktet. Hvilket ikke sker. Og mit problem er stadig ikke løst. Der var sågar en enkelt der mente, at man ikke kan se Ekstrakanaler på tablet. Jeg synes, at jeg får rigtig dårlig service. Hvordan får jeg løst mit problem?

icon

Bedste svar af Vilhelm 11 oktober 2015, 11:20

Vel, hvis du på computer (i den browser du bruger til at se Live tv) går hertil: http://tv.yousee.dk/kanaler og logger ind, så fremgår det, hvilke kanaler du kan se. Mangler nogle af dine ekstrakanaler, eller kan de alligevel ikke afspilles, må du endnu en gang henvende dig til kundeservice.

Det er dog ikke alle ekstrakanaler der er til rådighed for streaming. De nye kanaloversigter over de faste tv-pakker viser, hvilke kanaler der kan streames, men en fuld oversigt over, hvilke kanaler der kan streames, har jeg ikke set.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Velkommen til YouSee Forum.

Kan du i "Mit YouSee" se at du har de pågældende Ekstrakanaler?

Hvilke Ekstrakanaler drejer det sig om? Ikke alle tv-kanaler kan streames. Nogle kan kun streames over YouSee bredbånd.Kan du se dine ekstrakanaler på dit tv (kræver kortlæser og kort)? Kan du se dem på computer?

Eller har du tænkt dig kun at se dem på tablet?
Hvilken tablet bruger du? (iOS-udstyr skal minimum køre iOS 7.0. Android-udstyr skal minimum køre Android 4.0.3).
Hvilken version af YouSee Tv og Film-app bruger du?

Ja. Jeg kan på Mit yousee se, at jeg har ekstra kanaler.

Tv5Monde, Arte og MTV rocks.

Jeg kan se dem på tv

Problemer med at se dem følges ad på pc, tablet og telefon: jeg har hele tiden kunnet se MTV rocks, efter de første henvendelser kunne jeg også se Arte. Men efter yderligere henvendelser, for også at kunne se Tv5monde, forsvandt Arte igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Vel, hvis du på computer (i den browser du bruger til at se Live tv) går hertil: http://tv.yousee.dk/kanaler og logger ind, så fremgår det, hvilke kanaler du kan se. Mangler nogle af dine ekstrakanaler, eller kan de alligevel ikke afspilles, må du endnu en gang henvende dig til kundeservice.

Det er dog ikke alle ekstrakanaler der er til rådighed for streaming. De nye kanaloversigter over de faste tv-pakker viser, hvilke kanaler der kan streames, men en fuld oversigt over, hvilke kanaler der kan streames, har jeg ikke set.

Ja. Desværre ser det ud til, at jeg skal henvende mig til kundeservice igen.

Problemet som jeg ser er bare, at jeg endnu engang skal gennem hele møllen med at forklare, hvad problemet er. Så skal jeg vente på et svar, som ikke kommer, så henvender jeg mig igen, får fat i en ny medarbejder, som endnu engang henvender sig til APPS -folkene, der endnu engang skal have flere oplysninger.... Osv, osv. Det er noget utilfredsstillende.

Ingen følger opgaven helt til dørs og giver mig besked, at nu er den løst, så jeg kan afprøve løsningen, så kunne vi tage den derfra. Selvfølgelig kan de omtalte kanaler streames. Arte kunne jo i hvert fald godt i en uge, indtil en ny medarbejder tog sig af min henvendelse med at få den sidste kanal til at virke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Pd551 skrev:
Ja. Desværre ser det ud til, at jeg skal henvende mig til kundeservice igen.

Problemet som jeg ser er bare, at jeg endnu engang skal gennem hele møllen med at forklare, hvad problemet er. Så skal jeg vente på et svar, som ikke kommer, så henvender jeg mig igen, får fat i en ny medarbejder, som endnu engang henvender sig til APPS -folkene, der endnu engang skal have flere oplysninger.... Osv, osv. Det er noget utilfredsstillende.

Ingen følger opgaven helt til dørs og giver mig besked, at nu er den løst, så jeg kan afprøve løsningen, så kunne vi tage den derfra. Selvfølgelig kan de omtalte kanaler streames. Arte kunne jo i hvert fald godt i en uge, indtil en ny medarbejder tog sig af min henvendelse med at få den sidste kanal til at virke.

Prøv at kontakte YouSee på Facebook.

Jeg henvendte mig en gang til hos kundeservice/bredbånd - og en ny medarbejder ville undersøge sagen i løbet af 1-3 arbejdsdage. Da der på 4. dagen ikke var kommet svar, henvendte jeg mig igen - og i løbet af 1 1/2 time fik jeg endelig at vide, at Yousee ikke har rettigehder til at sende Arte og Tv5 på nettet eller Youseeplay. Nå, det må jeg jo acceptere.

Men senere på dagen kontaktede jeg Yousee salg, fordi der på yousee.dk udtrykkelig står, at man kan se ekstrakanaler på på tv og youseeplay.dk. (pånær TV2 og TCM). Det ville jo så være falsk reklame.

Sælgeren jeg fik fat i, var helt uforstående, at jeg havde de problemer. Han kendte ikke noget til, at der skulle være problemer med TV5 og Arte. Han stillede mig videre til - kundeservice/bredbånd!

Der har jeg nu fået oprettet en ny sag. Der ville nok gå 6 arbejdsdage, fordi det måtte være en større sag, når den nu ikke er blevet løst siden d. 27.9!!!

Jeg har endnu ikke snakket eller kommunikeret med en Yousee medarbejder der ved, hvad problemert egentlig er, hvornår det evt. kan blive løst og hvordan jeg får besked om løsningen.

Omdømme 3

Badge

Pd551 skrev: ...
Men senere på dagen kontaktede jeg Yousee salg, fordi der på yousee.dk udtrykkelig står, at man kan se ekstrakanaler på på tv og youseeplay.dk. (pånær TV2 og TCM). Det ville jo så være falsk reklame.

...

Der er ikke tale om ALLE kanaler. Men YouSee burde informere bedre.

Jeg har for ikke så længe siden, vistnok i et YouSee Nyhedsbrev, set følgende opgørelse over antal tv-kanaler som kan modtages på forskellig vis:

132 forskellige tv-kanaler (kabel-tv-kanaler)

93 tv-kanaler på mobil, pc og tabletter

48 tv-kanaler med start forfra

7.700 udsendelser i tv-arkiv hver uge

Men YouSee burde bringe lister over hvilke kanaler det drejer sig om. Og YouSee kundeservice burde jo om nogen have sådanne oversigter.

Yousee,s hjemmeside under al kritik - hver gang man søger efter et eller andet, kommer de samme sider op med henvisning til nye/gamle sider - har brugt jeg ved ikke hvor lang tid på eks.vis at finde noget oplysning om kortlæser - prisen (ved godt den kan købes på nettet hos andre leverandører), en pris på hvad selv kortet koster, priser på kanalerne - etc etc - man bliver blot konstant sendt rundt i cirkler. - og det gør man til sidst egentlig ikke gider You-see mere.
trist at et så stort firma ikke gør mere ud at at gøre det nemt for kunderne at navigere rundt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)