Spørgsmål

"Du kan desværre ikke afspille indhold, når du er i udlandet"!!!

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg får pludselig denne meddelse "Du kan desværre ikke afspille indhold, når du er i udlandet" fra Tv og film appen, trods det, at jeg befinder mig i DK!
Er der nogen der har været udsat for det og evt kan hjælpe?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du har ikke noget VPN kørende med exit i et fremmed land kørende? Yousee kigger vist på din IP og afgør om du kommer fra Danmark. Gå ind på f.eks. http://minip.dk/ og se om den kommer med et navn med .dk i enden.
Jeg kommer lige fra Sverige :-) men det er det her der står, når jeg trykker på linket. ip...... mobile.3.dk
Omdømme 7
Badge +7
Nogen gange kan kunder hos 3 vist nok fange sendere på den anden side af Øresund, når man er tæt på Sverige. Prøv at tænde og slukke din mobil en gang.
- hmm, jeg bor i Fredericia, så der jo lidt langt til Sverige 😉 og jeg har tændt og slukket mobilen uden resultat ....
Omdømme 7
Badge +6
Der kan alle nemt gøre hvis enheden er stillet til automatisk netværk, genstart enhed og vælg manuelt netværk.
Omdømme 7
Badge +7
Du kører tilsyneladende med en svensk adresse, som du har med fra Sverige. Sluk og tænd din telefon.
Løst 😊 - tak for hjælpen👍
Omdømme 5
Badge +5
Hej coe007

Dejligt at du fik det løst og fedt du vendte tilbage! :)

Vil du ikke markere løsningen vis knappen "Bedste svar"? Så kan andre brugere se hvad løsningen er! :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)