Svar

Download udløber øjeblikkeligt

• Deltager
  • 2 kommentarer
For at imødegå den ustabile app forsøger jeg altid at downloade de mest populære ting til sønnike.
Meget ofte sker der imidlertid det, at så snart download er slut af en given serie, står der "Udløbet".
Det er meningen man skal kunne se offline ting i 30 dage efter download, men det virker altså kun i under halvdelen af tilfældene for mig. Er der nogen der har en workaround?
icon

Bedste svar af Stefan 24 november 2016, 13:25

Hej PTR68

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg kunne se, du manglede et svar - det laver vi lige om på.

Vi har oplevet, at der har været enkelte udsendelser, hvor det skete ved en fejl, men oftest skyldes dette problem, at man downloader en stor mængde på en gang. Prøv derfor at downloade lidt færre ting ad gangen.

Hjælper det ikke, så kan det være noget, der skal fejlmeldes, og det kan vores support hjælpe med. De kan findes her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej PTR68

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg kunne se, du manglede et svar - det laver vi lige om på.

Vi har oplevet, at der har været enkelte udsendelser, hvor det skete ved en fejl, men oftest skyldes dette problem, at man downloader en stor mængde på en gang. Prøv derfor at downloade lidt færre ting ad gangen.

Hjælper det ikke, så kan det være noget, der skal fejlmeldes, og det kan vores support hjælpe med. De kan findes her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt
Ok, tak for svaret. Det sker nu både hvis jeg downloader programmerne enkeltvist eller i bundter, ligesom jeg flere gange oplever at programmer udløber 1 - 2 dage efter download.

Jeg fejlmelder via dit link.
Hej Stefan

Jeg gjorde som sagt som du anbefalede og fejlmeldte det til Jeres support.

Her er svaret som jeg netop har modtaget fra en Paul:
" Desværre, har vi ikke en app, hvor man kan downloade film eller serier.
Derfor, vil jeg ikke kunne besvare dit spørgsmål."

Det er jo så grotesk at man ikke ved hvordan man skal reagere!!!

Jeg har adgangen gratis som en del af mit mobil-abonnement, men så dårlig som app´en er, og med svar som det fra Paul, får I badwill ud af at give kunderne noget gratis, og det er vel næppe meningen. Måske man skulle overveje Telmore....

Redigeret af Kasper - slettet medarbejders efternavn.
Omdømme 5
Badge +5
Hej PTR68

Jeg beklager at du har fået dette at vide, og du er meget vel kommen til at kontakte vores support igen, da det da er noget som skal adresseres.

Til orientering har lige redigeret lidt i dit indlæg som det fremgår.

Vh. Kasper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P