Spørgsmål

Det nye Blandselv med streaming?

Hej... vi går og overvejer at skifte til bland selv her efter vi har set at man kan få streaming tjenesterne HBO (weee Game of thrones here I come :D :D ) og Viasat Film (det er de to vi gerne vil have... bla. for at spare penge... har i forvejen viaplay og da den jo følger med Viasat film såååå ;) )
Men så er det jeg bliver lidt i tvivl... vi skal jo have den der yousee box for at vi kan se streaming tjenesterne på vores tv (der IKKE er et smart tv :P :/ ) MEN kan man fx logge ind via sin computer/tlf og fx se HBO... ???? eller SKAL det være via TV at vi skal se de streamings tjenester når det er gennem "Bland selv".... Jeg sidder nemlig ofte og ser film på fx viaplay på computeren ;) Så hvis det KUN er på vores TV at vi kan se de streaming tjenester der følger med bland selv så er det ligesom om at det "fede" går lidt af det igen :P

Håber der er nogen der har et svar... tak

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Tjenesterne kan ses på TV boks, App og WebTV, Viaplay (Light) ses på deres App/Web.
Ok... dvs jeg fx kan kogge ind på hbo via min computer (eller app på tlf) og se det der? ???
Hvorfor skriver du (light) efter viaplay? ??? Det er vel en alm viaplay abonnement der eer med?? (Og viaplay kan så kun ses via app eller pc???det er jo som det plejer at være😉)

Vil bare lige være sikker på jeg forstår dig rigtig 😊
Omdømme 7
Badge +6
Det er samme indhold ja, men uden sport.
lige en sidste ting.... er det så stadigvæk muligt at se fx viaplay andre steder end der hjemme....man kan jo ikke se yousee.tv via andre forbindelser end sin eget netværk derhjemme....men det ville være trist/træls hvis vi ikke kan tage viaplay med på ferie.... ;)
Tak
Omdømme 7
Badge +6
You See App kan bruges overalt i DK, det samme kan Viaplay.
Jeg forsøgte at bruge min you see app her i juleferien v mine forældre.... det kunne jeg altså ikke!!!!! Så skal de da i hvert fald have haft lavet noget om her i det nye år?!!!
Omdømme 7
Badge +6
TV og Film App'en kan bruges overalt i DK, det har altid været muligt,kun TV2 kræver en fast You See forbindelse.
Der står jo også i App'en. Med YouSee Tv & Film kan du tage din tv-kanaler med dig overalt, så du kan se tv uanset hvor du er.
Gælder kun i DK.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P