Er det korrekt, at Android app ikke virker med root?

Jeg er ret ny med YouSee. Jeg har læst en del indlæg rundt omkring omkring deres Android app. De fleste skriver, den ikke virker på en telefon med root-adgang, men kan det bekræftes, det er korrekt?

Andre steder virker det nemlig som om, nogen har haft held med ældre version af app'en, evt. i kombination med apps, der kan "skjule" root-adgang.

Jeg har dog selv forsøgt flere af disse løsninger men uden held, og hvis det kan endeligt bekræftes, app'en ikke virker på en telefon, der er root'et, gider jeg ikke rode mere med det.

Og skulle der modsat sidde nogen med en løsning, hører jeg naturligvis gerne om det.

2 Kommentarer

Det virkede for noget tid siden med root, men ikke mere, for mig ihvertfald.
Kunne tidligere køre 4.0.7 med root. Til gengæld var der tidligere store problemer med alle mulige fejlmeldinger der forhindrede brug af appen. Halvdelen af gangene kunne den enten slet ikke åbne indhold ellers også frøs den.
Nyeste version af app (5.x.x) på g2 med kitkat = problemer root eller ikke root
G2 med lollipop kører det problemløst uden root
G3 med lollipop kører ikke med root, heller ikke med rootcloak.
Mine erfaringer med verdens med ustabile app. Dog på lollipop har jeg ikke haft de store problemer uden root.
Michael. Jeg har lige opdateret app til version 5.1 og nu virker den højest overraskende på min rootede lg g3 (lollipop). Endelig noget positivt. Ved ikke om alt virker men video starter med det samme og uden fejlmeldinger ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)