Er der ingen hukommelse i en YouBio Boks?

Hej

jeg har købt en YouBio boks (ikke med leje af YouBio) for at kunne se digitale kanaler fra YouSee grundpakken på min lidt ældre fladskærm. Da vi skulle omrokere vores TV og bokse derhjemme, pillede vi alle stik ud af boksen i ca en halv time. Da vi koblede dem til igen, var alle kanalindstillinger og favoritindstillinger gået tabt. Kan det være rigtigt? 

Er der nogen herinde der har oplevet det samme, eller ved om der ingen hukommelse er i boksen? Vi tænker om vi så skal genindlæse alt igen hvis der fx. skulle komme strømsvigt i vores hus... 

Hilsen

Anne Mette

2 Kommentarer

Hej

Der er ingen der har givet dig et svar, så jeg vil da godt lige hive lidt i din tråd. 

Jeg har fundet denne side, hvor du muligvis kan læse dig frem til, hvordan du sætter den box op. Desværre ved jeg ikke om boksen kan huske dine indstillinger, men min gamle phillips HD-optager kan altså godt huske kanalpladser.  

Hej Maja

tak for dit input - vi har dog som sådan ikke svært ved at sætte boksen op, men undrer os over at den ikke kan huske kanalindstillinger og favoritliste ved fx. strømsvigt.

Men igen tak :)

Hilsen

Anne Mette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8