Er der ikke en Samsung Smart tv app???

Jeg har ikke kunnet finde en Samsung Smart TV app her efter jeg har købt et nyt Samsung smart tv.

Hvorfor i alverden har I ikke sådan en?

Jeg har alt mit tv hos jer, jeg har internet hos jer, jeg har en Yousee boks og jeg har sørme også lige flyttet alle vores mobiler til jer.

Det er virkelig til grin at man ikke kan se jeres lejefilm på sit tv uden en Storm P løsning.

Jeg tror sgu jeg opsiger det hele. I er altså lidt utjekkede.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad vil du have at brugerforummet skal gøre ved din klage.? Det kan ikke gøre noget ved den. Der er i øvrigt ikke noget i vejen med en Chromecast og TV film Appen, det er mere smart end et Smart TV, bruger aldrig Smart TV, for det er sgu ikke Smart.

You See kassen skulle da ellers kunne bruges til leje film, det har jeg da hørt at den skulle kunne.?

Jeg kan kun give dig helt ret - også jeg har hele molevitten hos YouSee

...som jo udmærker sig ved, at man kan se tv og film overalt - de glemmer at sige 'bortset fra på smart-tv'

Det er meget langt fra godt nok

...jeg har netop talt med youSee, og den flinke unge dame vendte tilbage med svaret, at 'der findes stadigvæk en app, der kan vise lejefilm, men den hedder noget med tv og film eller sådan noget. Den erstatter den tidligere YouBio.'

Sådan en app findes så bare ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På Samsung og Humax boksen kan der lejes film, på Web TV kan der lejes film, og af den vej kan ses på Telefon og Tablet ved brug af Film og TV Appen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)