Der er sket en uventet fejl - 1 | YouSee Community
Spørgsmål

Der er sket en uventet fejl - 1

Får denne besked når jeg prøver at caste fra nogle kanaler, men kun nogle. Indtil videre Tv2 zulu og Kanal 5. Andre kanaler virker fint, kan også godt se de 2 kanaler direkte på telefonen, jeg kan bare ikke caste. Har genstartet og slettet appen og alt det der gøgl man får at vide at man skal. Men når det kun er bestemte tv kanaler, virker det som om det er et udefra kommende problem.

3 Kommentarer

Problemet har stået på et stykke tid. Problemet ligger i yousees app, når den skal tale med chromecast. Når man kigger indlæg på deres facebookside, så virker det ikke til at de har helt styr på det.
Omdømme 7
Badge +7
Hej r.boas

Vi ved at flere kunder har problemer med denne fejl på Android og vi prøver at løse den hurtigst muligt.

Det er bedste er at få oprettet en fejlsag på det ved teknisk support.
Jeg har endnu ikke fundet et bestemt mønster. Jeg har dog endnu ikke oplevet at første udsendelse ikke har virket. Det er først ved udsendelse nr. x. Det kan dog være en tilfældighed.

Jeg har oplevet at kunne starte en udsendelse ved at prøve flere gange. Genstart af tablet/nulstilling af app gør ingen forskel. Én gang efter genstart har jeg fået gang i udsendelsen... men det virker tilfældigt.

Besvar