Svar

Der afspilles kun 30 sekunder af visse musiknumre


Badge
Jeg har problemer med at Yousee Musik (både i Chrome og i appen på min telefon) kun vil afspille de første 30 sekunder af visse numre.

Helt specifikt gælder det lige nu disse to numre:
Five Finger Death Punch - House og the rising sun
Five Finger Death Punch - Wrong side of heaven
(men i øvrigt vist alle FFDP's numre)

Numrene har tidligere være blandt mine favoritter og på en af mine playlister, men de er forsvundet begge steder.
Når jeg nu fremsøger numrene, kan jeg godt tilføje dem til min playliste, men ikke til mine favoritter, og når jeg prøver at afspille dem, får jeg kun lov at høre 30 sekunder.

Hvad foregår der?!

  • MVh. Morten
icon

Bedste svar af lillelab 8 October 2019, 18:13

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Har lige prøvet med Wrong side of heaven, får samme resultat, den fader ud og stopper efter 30 sek.
Så vidt jeg kan se, så gælder det alle numre fra 5FDP :-(

Mvh Jesper
Badge
Du er ikke logget ind
Omdømme 7
Badge +9
Jo der er logget ind, der logges aldrig ud, og andet er der ikke problemer med.
Ja, jeg er også logget ind. Jeg har prøvet med 2 forskellige profiler, hvor problemet er det samme. Det gælder kun 5FDP og ikke numre fra andre kunstnere.
Omdømme 7
Badge +9
Skriv til You See angående det, og få en forklaring.
Badge
Jeg har lige prøvet med Iron maiden og numb på 5FDP.. Ingen problemer her.evt log ud/ind
De sange du nævner er ikke med Five Finger Dead Punch, så det er nok derfor de virker fint. Jeg kan nu se, at Yousee har fjernet næsten alle numre med Five Finger Dead Punch, så det er sandsynligvis et spørgsmål om rettigheder. Men jeg må skrive til dem, så jeg kan få en forklaring.
Har de også fjernet sange, som virkede fint? Det er nemlig ikke første gang, at der opstår en fejl, når der lægges nye ting ind... 30 sekunder af hvert nummer, i stedet for hele nummeret.
YouSee har svaret mig:
Der vil altid blive fjernet sange og tilføjet nye sange. Grunden til sange bliver fjernet, er fordi vi ikke har rettighederne til dem længere. Så skal der forhandles med de juridiske ejere af sangen for at se om vi kan forlænge vores aftale

Jeg kunne kun høre 30 sek. af alle numre selv om jeg var logget ind.

Løsning:

Selv om du er logget ind, så log ud, og log så ind igen.
Det løste problemet for mig.

Besvar