Den nye version af viewright

• Bruger
  • 18 kommentarer
...den nye version var ikke til at komme udenom - vil man se webtv, var opgradering en betingelse.

Imidlertid fungerer webtv umådeligt dårligt herefter, og trods et par kontakter til teknisk support, sker der intet - intet!

Internet Explorer crasher, hver gang jeg forsøger at se en kanal.

Nå jo, jeg kan jo bare bruge Chrome, så det gør jeg, og det gik også fint i starten, men nu er den også begyndt at gå ned.

Opgraderingen er - sagt med pæne ord - noget gedigent skrammel og ideen med, at man nu skal logge ind for at se webtv, selvom man sidder hjemme på sit eget bredbånd, er da et tilbageskridt, der vil noget.

Rimeligt er det heller ikke, at man tvinges ud i flere producenters browsere, fordi en - efter danske forhold - gigant som YouSee ikke kan finde ud af tingene.

...gode forslag er velkomne, men jeg har allerede fulgt rådene med afinstallation, manuel slet af mapper, nulstilling af browsere, osv osv osv. Det virkede en stund, men problemerne er tilbage

Mvh

nksdk

10 Kommentarer

...så er forsøgt med afinstallation af diverse programmer - hos mig var det Apple's Itunes m/tilbehør, som den nye viewright ikke kunne lide.

Jeg har nu fået plugin'et til at virke i såvel ie 11 som Chrome - så langt, så godt.

Desværre valgte YouSee natten til i dag at lukke for telefon og bredbånd i Viborg pga omlægning etc. af serverparken

...og præcis som det plejer at gå hos mig efter omlægning af kanalpladser, opgradering af servere eller bredbåndshastighed, er der ALTID noget, der ikke virker bagefter.

YouSee - kunne I ikke besvare denne tråd, når I har kigget grundigt på konsekvenserne af nattens arbejde

...webtv pixelerer i udtalt grad - fuldstændig som en tv-kanal på almindeligt tv, når indstråling er høj og signalet svagt.

Meget bøvl har jeg haft med webtv, men aldrig et så dårligt billede - og det gælder uanset kanal på routeren og uanset, jeg vælger 2,4 eller 5 GHz net

/nksdk

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej nksdk

Dette er et bruger til bruger Forum, så vi yder ikke support direkte herfra, så med de problemer du oplever vil jeg anbefale dig at henvende dig til os via vores kontaktside

Kontakt YouSee

/Kevin

Dit link virker ikke ligesom alt det andet hos you(not)see Kevin

tjah..

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Kan-ikke-bruge-webTv-efter-%C3%A6ndringerne-8-1-K%C3%A6mpe-memory-leak/td-p/1543/jump-to/first-unread-message

og det er betalt tv

DR gratis app kører som smurt i babyolie

Hvis man kunne få sine kanaler et andet sted.. så

Men ..næh de er jo monopoliserede

ys sucks

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej test

Jeg beklager hvis du ikke kan benytte linket.

Men det henviste til www.yousee.dk/kontakt

/Kevin

" Spørgsmål til dette produkt supporteres kun via e-mail " er så svaret man får der, for dette problem.

Og hvad hjælper det når de hverken vil svare eller kan hjælpe når de endelig svarer.

Hjælpen til venster hjælper heller ikke =  • Har du problemer med YouSee Play plugin?

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/problemer_med_plugin.aspx

Har prøvet at slette og geninstall plugin, yousee play siger stadig install ViewRight igen, efter logud og rensning af browser chace og history.

Test siden viser alt er OK der.

http://yousee.tv/systemtest//?r=1

Men hver gang man vil se f.eks. Arkiv TV, vikere det ikke da Script'et tager for lang tid, siger browseren.

Og der bruges IE11 (32-bit) med alt sikkerhed slået fra i browser og PC.

( det være sig ativeX+Sporing+do not track+smart sreen)

Tilladelser er givet til alt, både Plugin + popup + etc...

Hverken direkte TV virker ej heller Arkiv og Arkiv får browser til at Chrashe / stoppe med at fungere og genstarter.

Gud hvor jeg ikke gider mere, har prøvet dette 12 gange også for flere mdr. siden.

Intet hjælper ej heller anden browser (firefox). SNYDT er alt man bliver HER...

Jeg har gjort det samme og både i Explore og Crome virker det L... ikke.

utroligt de ikke kan få rettet det op, og drop det login banan, når man sider hjemme på eget net.

Yousee har sagt, at de er på vej væk fra viewright. De har også sagt, at der sker noget inden lanceringen af Windows 10 (om 3 uger). Det bliver spændende at se.

Viewright... var da også en katastrofal satsning. Bl.a. derfor jeg for længst har droppet deres webtv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg brugte nedenstående fra Kasper i en anden tråd og det virkede.

Google Chrome blev den 16. april opdateret.

Det har betydning for nogle tilføjelser, inklusiv Verimatrix pluginet.

Det betyder at alle, som har fået opdateringen som udgangspunkt, ikke længere kan bruge Google Chrome.

Der findes dog en løsning.

Hvis du følger nedenstående guide, så skulle det gerne virke:

1. Åben Google Chrome
2. Skriv chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
3. Tryk på Aktiver(knappen er lige under teksten markeret med gul farve) og genstart Google Chrome.

/Kasper 

----------
Kasper
YouSee Forum Team
Burde salgsafdelingen ikke holde op med at sælge streaming af TV og Film til PC og Laptop, så længe Viewright programmet ikke virker ??  Synes måske det nærmer sig bondefangeri !!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)