danske film | YouSee Community
Svar

danske film

Omdømme 1
hej hvor er de danske film henne på yousee ,vi kan ikke tage dem på plejehjemmet her idag hvornår kommer de igen.hilsen jane .og tcm hvad er der lige sket der ,der plejer da at være gamle amreikanske film ,hvad sker der..
icon

Bedste svar af Logan 2 januar 2017, 14:41

Der er sket nogle ændringer her 1/1. Bl.a. er samarbejdet med dansk filmskat ophørt. Der skulle komme noget fra viasat i stedet for.
Se original

12 Kommentarer

Der er sket nogle ændringer her 1/1. Bl.a. er samarbejdet med dansk filmskat ophørt. Der skulle komme noget fra viasat i stedet for.
Omdømme 1
ok så er der mange plejehjem som vil kede af det .plejehjems beboerne elsker når der kører danske film.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Helt korrekt som Logan skriver det.

Jeg har derfor markeret hans svar som bedste var 🙂

Vh.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis man fortsat ønsker Dansk Filmskat kan man abonnere direkte og modtage ved streaming på computer.

https://www.danskfilmskat.dk/

Man kan prøve i 14 dage for 1 kr. I en beskrivelse af systemkrav nævner man ikke Windows 10, så enten virker det ikke på Windows 10 eller også er det en gammel beskrivelse. Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det koster jo kun 1 kr. at gøre forsøget. Forbindes computeren med et TV med HDMI, vises filmene på TV-skærmen, hvor kvaliteten dog afhænger af diverse indstillinger og at computerens grafikkort.
Omdømme 7
Badge +4
Hvis man fortsat ønsker Dansk Filmskat kan man abonnere direkte og modtage ved streaming på computer.

https://www.danskfilmskat.dk/

Man kan prøve i 14 dage for 1 kr. I en beskrivelse af systemkrav nævner man ikke Windows 10, så enten virker det ikke på Windows 10 eller også er det en gammel beskrivelse. Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det koster jo kun 1 kr. at gøre forsøget. Forbindes computeren med et TV med HDMI, vises filmene på TV-skærmen, hvor kvaliteten dog afhænger af diverse indstillinger og at computerens grafikkort.

Men mange har jo ikke HDMI kabel, og har måske heller ikke lyst til at have kabel fra den bærbare til TV´et

Men der har været utroligt mange sure kunder på facebook, ikke mindst at Yousee valgte ikke at informere om det
Omdømme 7
Badge +7
Der er en Dansk Filmskat App, den understøtter Chromecast.
Omdømme 7
Badge +4
Der er en Dansk Filmskat App, den understøtter Chromecast.

Ja, for dem der har det, men mange har en Yousee boks
Omdømme 7
Badge +7
Ja, og der kan der jo ikke længere fås Danske film.
Omdømme 7
Badge +4
Nerj, og så skal de have en chromecast og en mobil eller tablet
Omdømme 7
Badge +7
De 2 sidstnævnte enheder er efterhånden standard udstyr hos de fleste. En af dem eller begge.
Omdømme 7
Badge +4
Også ældre mennesker, hmmmm
Omdømme 7
Badge +7
Det er vel ikke usædvanligt, mine forældre 80+ har begge dele.

Besvar