Spørgsmål

Dårlig synkronisering i TV og Fil App'en !

Omdømme 5
Badge +3
Efter sidste opdatering af app'en er synkroniseringen gået helt galt- igen. :(
Desuden så kniber det også med at holde forbindelsen, hvilket indebærer at den udsendelse man ser, stopper og kommer igen med det samme, dog i en elendig billede kvalitet i et minut eller to. Og så'n sker det jævnligt under selve udsendelsen ! Få det nu fikset. Pft.

Og - Yes, jeg ved godt, at det er et bruger til bruger forum. Men håber alligevel, at en af de flinke YouSee ansatte her, måske siger det videre. Pft.
Jeg har efter talrige forsøg hos Kundeservice, opgivet at få noget brugbart. De fleste af dem aner jo ikke en disse om det de snakker om, når de svarer. Sad but true. :(
Det burde isf. hedde "Forvirrings service" eller blot "Ingen Service".
Facebook - tja - så fine steder kommer jeg desværre ikke

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Bentzin,

Det lyder ikke helt godt! Vi har ikke registreret nogle generelle problemer med tjenesten - jeg brugte den så sent som igår uden problemer :)

Dog skal vi da lige finde ud af, hvorfor det ikke helt spiller hos dig. Hvilken enhed, browser og evt. model bruger du, når du streamer på App'en?

Vh
Omdømme 5
Badge +3
Det er på min tablet (Lenovo Tab3 10" m/android 6.0) og på min mobilos (HTC One Mini 2 m/android 4.4.2)
Det er direkte fra TV & Film app'en, som er hentet i Google Play. Og det er ligegyldigt om det er ved brug af min router Netgear Nighthawk X6 og en 120/120 forbindelse - eller når jeg logger mig på ude hos andre med forskellige routere og forbindelser - eller når jeg bruger 4G på min mobilos.
Der er ikke nogen problemer når jeg tilgår TV & Film på min PC via youseeplay.dk i min browser (IE 11 el. Edge)

Mvh.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Bentzin,

Tusind tak for din tilbagemelding - jeg undersøger det nærmere.

Hvis andre oplever lignende problemer, så tilføj endelig en kommentar :)

Vh
Omdømme 5
Badge +4
Hej Bentzin,

Beklager den meget sene tilbagemelding.

Jeg har fået besked om, at vi i sidste uge har leveret en opdatering til vores app, som kan løse disse synkroniseringsproblemer.

Oplever du stadigvæk disse problemer? Hvis du gør, så må du meget gerne se om der ligger en opdatering i Google butik som du kan hente. Er der stadig problemer efter opdateringen, så giv lyd! :)

Vh
Omdømme 5
Badge +3
Så er den gal igen. Sad og så tennis fra Wimbledon og her kom lyden et lille stykke tid efter slagene. Lidt træls imo. :(
Mvh.
Omdømme 3
Dårlig synkronisering, ork ja det har jeg også ofte. Bare endnu et i rækken af irritationsmomenter.

Problemet bliver nok løst når ATV4 app'en endelig kommer, hvis det nogensinde sker altså... 🙄

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)