Dårlig stream når jeg ser yousee tv på PC | YouSee Community
Spørgsmål

Dårlig stream når jeg ser yousee tv på PC

Når jeg ser f.eks. TV2 på yousee tv via min stationære PC så hakker det og hopper og af og til kan der være op til 5 minutters forskel på hvad der er på min skærm via yousee og via mit TV. Nogle gange går billedet i stå og lyden fortsætter.
Jeg har så testet DR via deres browser og DR via yousee tv- internet. Der sker det samme.. DRs stream kører glat og flot, SVT og NRKs egne streams glider derudaf - via youseeTV hakker det og bliver forsinket.
Så tænker at det ikke er mit udstyr der er noget galt med.
En lille ekstra anke - så er brugerfladen på jeres produkt heller ikke for indlysende eller smart. Der er så mange andre tjenester derude der har bedre løsninger. Måske Yousee kunne blive inspireret?

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej Ishoj1975

Kunne se, du ikke havde fået noget svar. Det laver vi lige om på.

Forsinkelsen får vi svært ved at gøre noget ved - den kommer, når vi skal lave signalet om fra kabel-tv til ip-tv. Dog skal det fungere ordentligt.

Du har ikke skrevet noget om, hvordan din computer er koblet til nettet, hvor hurtig din forbindelse er og hvilken browser, du bruger. Det kunne være godt at få med - så kan de ske, at der sidder en med en idé til, hvad der kan være galt.

I sidste ende sidder vores support også klar til at hjælpe, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt
Tak for svaret, er ikke så teknisk ferm - men når nu alm. streaming fra DR, SVT og NRK ikke udgør et problem så undrer det mig at produktet jeg egentligt betaler for direkte, ikke holder samme kvalitet - det kan jo ikke være hastighed, forbindelse og udstyr den er gal med når det virker andre steder end via yousee's hjemmeside.

Har lige set nyhederne på tv2, der hakkede det stadig, men når jeg ser gamle programmer så kører det fint.
Men hvis jeg er den eneste med problemet så må jeg jo fange kundeservice på en måde.

vh

Besvar