Spørgsmål

Dårlig kvalitet på stream via YouSee wifi

Jeg oplever generelt altid meget dårlig kvalitet (dårligere end VHS) når jeg streamer indhold via jeres App på min iPad via YouSee Wifi. Slår jeg wifi fra og modtager via 4G på enheden, så ser det fint ud.
Jeg kan godt streame i fin kvalitet fra Netflix og HBO via YouSee Wifi. Både på iPad og Apple TV.
Jeg har 100/20 Mbit og har checket at jeg ikke bruger danner kanaler som alle andre i boligkomplekset.
Når jeg tester min wifi forbindelse på iPad viser den at jeg typisk har 50-70 Mbit, så jeg burde jo sagtens kunne se alt muligt i jeres YouSee App i god kvalitet.

De billeder jeg vedhæfter er hhv streamet via wifi og via 4G.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Bruger843 skrev:

Jeg oplever generelt altid meget dårlig kvalitet (dårligere end VHS) når jeg streamer indhold via jeres App på min iPad via YouSee Wifi. Slår jeg wifi fra og modtager via 4G på enheden, så ser det fint ud.
Jeg kan godt streame i fin kvalitet fra Netflix og HBO via YouSee Wifi. Både på iPad og Apple TV.
Jeg har 100/20 Mbit og har checket at jeg ikke bruger danner kanaler som alle andre i boligkomplekset.
Når jeg tester min wifi forbindelse på iPad viser den at jeg typisk har 50-70 Mbit, så jeg burde jo sagtens kunne se alt muligt i jeres YouSee App i god kvalitet.

De billeder jeg vedhæfter er hhv streamet via wifi og via 4G.

Hej

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg tænker, om du har forsøgt at skifte den trådløse kanal, som dit netværk bruger. Det kan meget vel være det, der skal til.

Du kan finde hjælp til det her: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/indstillinger-og-sikkerhed/saadan-skifter-du-kanal-paa-dit-wifi/skift-kanal-via-mitwifidk

Stefan, YouSee Forum Team
Tak for svar Stefan.
Det har jeg skam prøvet mange gange uden effekt.
Det ville nu heller give mening at Yousee App'en giver bedre flow pga. en ændring af kanal når jeg ser alle andre streams i fin kvalitet.
Problemet må jo ligge i at I ikke kan levere tilstrækkelig mængde data via App'en når man streamer via jeres internet. Det er ihvertfald ikke noget jeg anbefaler andre at bruge for man bliver ked af den dårlige kvalitet og høje pris.
Hej Mogens.

Er du blevet klogere vedr dit problem? Jeg oplever præcis samme problem her i maj 2018....

Mvh Jacob.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P