Cromecast problemer

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har i de sidste dage haft problemer med yousee play app og cromecast. Under afspilning stopper filmen ofte, og opløsningen er dårlig.

Netflix over cromecast virker fint. Streaming til tablet under brug af cromecast virker fint. Det virker for øvrigt på første version af appen ddr understøttede cromecast.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg kan se at du ikke har fået et svar endnu, så jeg byder lige ind her, for at hjælpe tråden igang.

Det kunne godt tyde på, at forbindelsen mellem din Chromecast og din tablet ikke er optimal. Har du prøvet at lave en hastighedsmåling på din tablet? 

Prøv eventuelt at skift kanal på det trådløse signal, for at se om du kan optimere signalet. Her er en guide til at skifte kanal:

Få bedre WiFi signal ved at skifte kanal

Du kan også prøve at af og geninstallere app'en.

/Kasper 

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Jeg har ikke et egentligt problem med Chromecast, men bare noget jeg ikke forstår. Når Chromecast er sat i mit TV med tilhørende strømforsyning, bliker det røde STB lyd på TV'et. Mit TV er et Samsung UE40HU690. Er der et klogt medlem, der har en god forklaring på "problemet"?

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)