Cromecast Audio | YouSee Community

Cromecast Audio

Når jeg afspiller med Cromecast Audio, fra min Ipad, spiller den kun et enkelt nummer, og smider så forbindelse til Cromecast, skal logge på igen, stoppe casting, og starte casting igen, hvorefter jeg igen kan afspille måske denne gang 2 numre. Det er s.. da sk... irriterende, er der en løsning på dette problem

5 Kommentarer

Jeg oplever noget lignende, når jeg afspiller et album via Chromecast fra min Android mobil: Den spiller det første nummer og nogle af de andre numre - på et helt album spiller den måske 4 numre, de fleste bliver sprunget over. Har prøvet at afspille på Chromecast Audio og også på en Chromecast Video med samme resultat. Min Musik app er vers. 3.4.0.227 (0cc2479). Hvis jeg afspiller gennem telefonens jack-stik, bliver alle numre spillet.
Jeg har ikke rigtig fået nogen reaktion fra Yousee, læser I ikke hvad der foregår i Jeres eget forum??
Når I så samtidig er så "frække" at fjerne radioen fra kabelnettet, hvorfor ligger I så ikke radiokanalerne i Yousee Musik, bla. DR3 osv. så kunne man da i det mindste bruge sin Cromecast til at spille radio med
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo et brugerforum, You See er lejlighedsvis med, men der er brugere der hjælper ande brugere.
DR Radio App understøtter da vist CC.
Ok "Professor" men hvis ikke Yousee skulle se med her, for at få nogle input, så ved jeg ikke, for de er da f...... svære at råbe op.
DR Radio App understøtter ikke CC, det gør derimod DR TV, har også prøvet at skrive til DR, men de er endnu mere arrogante end Yousee
Omdømme 5
Badge +6
Hej TRJ

Vi kigger med, men det er som udgangspunkt et forum, hvor man kan finde hjælp fra andre kunder.

Derfor, har du brug for et svar fra os, er det bedre at kontakte os direkte - hvordan kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt

Når det så er sagt, så skal tingene selvfølgelig helst fungere ordentligt. Der er lige kommet en opdatering, som bl.a. retter diverse fejl, vi har spottet i app'en, og den må du meget gerne prøve at hente og se, om det hjælper på det.

Gør det ikke det, lyder det evt. som noget, der skal fejlmeldes. Det kan vores support hjælpe med, og de kan findes på ovenstående link også.

Håber opdateringen virker - ellers sidder vores support klar til at hjælpe. :)

God weekend!

Besvar